16. 5. 2016

WELEDA Skin Food univerzálny výživný krém

Tento krémik má všestranné využitie pre celú rodinu a práve preto som si ho veľmi obľúbila. Je to taký môj SOS pomocník v každej zapeklitej situácii. :) Nosím ho so sebou v kabelke, aby som ho mala skutočne stále po ruke, či v práci, doma, na cestách, jednoducho všade. 

Najviac ho využívam ako krém na ruky, pretože vynikajúco vyživuje a hydratuje moju v poslednom čase veľmi suchú pokožku a najmä nechty. 
Na tvár sa priznám, že som ho neskúšala, no obľubujem ho takisto ako, povedzme, že masku na nohy. Večer po kúpeli si ním v hojnom množstve natriem nohy, oblečiem si bavlnené ponožky a pekne čakám na zázrak, ktorý sa do rána stihne udiať. :) Síce si ponožky pred spaním dám dolu, ale aj tak dokáže pokožku nôh príjemne hydratovať. A tak suché päty u mňa aktuálne nemajú ani tú najmenšiu šancu.

Skin Food výborne chráni najmä suchú či hrubú pokožku. Účinná kompozícia s výťažkami z fialky trojfarebnej a harmančekových a nechtíkových kvetov má tradične upokojujúce účinky a pokožku zjemňuje. V kombinácii s prírodnými olejmi a včelím voskom je ideálnou základnou starostlivosťou. Krém harmonizuje štruktúru pokožky a pomáha jej pri malých poraneniach. Dokonca ho možno použiť aj ako pleťovú masku.


Pár recenzií na WELEDA produkty tu na blogu už môžete nájsť, no zatiaľ som k nim nikdy nepripojila tieto informácie, pre zaujímavosť: Certifikovaná prírodná kozmetika. Obsahuje iba čisté prírodné suroviny a je nositeľom certifikátu NATRUE - garancia najvyššej kvality čisto prírodnej kozmetiky a BIO kozmetiky.
 
Produkt nebol testovaný na zvieratách, neobsahuje žiadne syntetické konzervačné látky, farbivá, parfumy ani látky na báze minerálnych olejov vyrábaných z ropy.
Vôňa produktu je čiste prírodná - najviac z nej asi cítiť ten harmanček. Konzistencia je úplne podľa mojich predstáv. Cítiť totiž, že obsahuje vosk, a práve vďaka nemu je krémik tak úžasne výživný. Pokožka je po ňom ako znovuzrodená, hladká a hydratovanú na dlhú dobu.

4 komentáre:

  1. účinkami je perfektný, len na tú vôňu si vždy musím dlho zvykať

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé no vidíš :-D A podle mě zrovna tenhle Skin Food hrozně hezky voní, jak citrusový, používám ho na ruce, jako ekzematik mažu dost často a lidi mi ho dokonce chválí a ptají se, co to mám, že to tak hezky voní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vona je skutocne vyrazna, ale mne velmi vyhovuje :) v zimnych mesiacoch je krem mojim stalym spolocnikom v praci, na cestach aj doma. Pouzivam ho tiez na paty, lakte a v podstate vsade kde je treba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áno, vôňa aj keď je výrazná, je veľmi príjemná. Ja ho používam tiež hlavne na ruky a to predovšetkým v zime, kedy má pokožka rúk tendenciu praskať. Ako plus vyživí aj nechty. Je super na lakte ako liečba aj prevencia suchej pokožky, aj pri drobných poraneniach. Zatiaľ som s ním veľmi spokojná a teším sa, keď ho otestujem aj ako masku na tvár, dokonca sa vraj dá použiť na rozjasnenie, napríklad na lícne kosti :)

    OdpovedaťOdstrániť