15. 5. 2016

WELEDA masážny olej s arnikou

Masážne oleje v poslednom čase používam čoraz radšej. Tentokrát som však vyskúšala od značky WELEDA, a konkrétne to je masážny olej s arnikou. Netušila som, čo má za úlohu, preto som sa musela pozrieť na web a zistila som nasledovné: prehrieva a posilňuje tkanivo, odstraňuje svalové napätie a stuhnutosť.
Vďaka svojmu zloženiu pozitívne pôsobí na funkcie pokožky i celého pohybového aparátu. Prípravok má mnohostranné využitie. Zabezpečuje pružnosť pokožky a podkožného svalstva, navodzuje pocit príjemného tepla. Podporuje prirodzené funkcie pokožky. Pôsobí ako prevencia vzniku kŕčových žíl. Možno ho použiť aj ako ideálnu prísadu do hrejivého kúpeľa. Využívajú ho profesionálni aj amatérski športovci k aktivizujúcej prípravnej masáži pred tréningom (olej pomáha prekrviť a prehriať svalové tkanivo, zabraňuje vzniku kŕčov) aj na masáž na uvoľnenie a regeneráciu po fyzickej aktivite (svalstvo nevychladne príliš rýchlo a nedôjde tak k preťaženiu či natiahnutiu svalov). Olej zároveň podporuje prirodzenú regeneráciu pokožky.
Nemala som žiadnu predchádzajúcu skúsenosť a arnikou, preto som bola veľmi zvedavá ako bude tento olej voňať. A musím uznať, že je to celkom príjemná vôňa. Taká svieža alebo ako by som ju popísala. :) Čo mi však trošičku prekáža je to, že olej sa pomerne rýchlo vpije do pokožky. No a ja mám naopak na masáž radšej také, ktoré sú oveľa mastnejšie, a netreba ich aplikovať viackrát.   
To však jednoznačne nemení nič na tom, že tento olej je skvelý pomocník na masáž po celom dni strávenom v práci. Niekedy prídem domov taká, akoby ma zbili, takže takýto pomocník príde naozaj vhod. :) Po aplikácii mám skutočne pocit, akoby sa mi svalstvo postupne uvoľňovalo a pociťujem príjemný hrejivý pocit. Ja som večný cencúľ, takže takýto olejček s hrejivým efektom je pre mňa ako stvorený.  Pokožka je po použití navyše veľmi jemná a hebká, takže to nemá „iba“ hlbší význam, ale aj ten vonkajší – okom viditeľný. :) Určite odporúčam vyskúšať každému, kto má masáže rád!

1 komentár:

  1. Konečne som si ho dopriala aj ja :) Zatiaľ ho používam po športe - po behu alebo posilovaní a naozaj pekne uvoľní a prehreje svalstvo. Nápad ho použiť v chlade sa mi veľmi páči, podobne ako ty, som cencúľ, takže určite vyskúšam :) Ešte ho mám veľmi rada v kúpeli :)

    OdpovedaťOdstrániť