18. 5. 2016

WELEDA mandľové telové mlieko na citlivú pokožku

O WELEDA mandľovej kolekcii, teda konkrétne o kréme na ruky som tu nedávno už písala. Avšak rovnakej vôni mám i telové mlieko, ktoré mám pocit, že vonia o čosi intenzívnejšie ako krém na ruky. Ako som už vtedy spomínala, vôňa je to pre mňa úplne nová a tak sa jej stále neviem nabažiť, a siaham po týchto produktoch denne, dokonca viackrát do dňa. :)
Okrem samotnej úchvatnej vôni by som chcela pochváliť aj to, ako sa mlieko dávkuje. Podobný "systém" som doposiaľ doma nemala, no veľmi sa mi osvedčil. Často sa mi totiž vstáva, že keď sa ponáhľam, neutriem z pumpičky všetok produkt, a ten mi tam potom zaschne, čo nie je nič príjemné... Toto však funguje úplne inak, a teda podobný "problém" v tomto prípade nehrozí.
Oficiálny popis produktu je nasledovný:

Mandľové telové mlieko na citlivú pokožku

Upokojuje pokožku náchylnú k podráždeniu
Telové mlieko s jemnou mandľovou vôňou upokojuje pokožku náchylnú k podráždeniu a pomáha redukovať jej začervenanie. Mlieko sa rýchlo vstrebáva, pokožka je po aplikácii hodvábne jemná.
Konzistencia mlieka je taká zlatá stredná cesta, povedala by som. Nie je ani príliš hutné ani naopak riedke. Výborne sa teda rozotiera, a aj keď nemám citlivú pokožku, užívam si jeho účinky plnými dúškami. Hydratácia je pre mňa totálne postačujúca, no verím, že by si dokázalo poradiť i s oveľa suchším typom pokožky ako je tá moja. V lete má však tendenciu vysušovať sa viac od slniečka, takže som na tie okamihy už pripravená, a žiadne šupinky nebudú mať šancu. :)
Ako je aj v oficiálnom popise spomenuté, mlieko zanecháva pokožku nádherne jemnú a hebkú na dotyk. Mne osobne už po použití tohto mliečka nechýba absolútne nič. No teraz už mám dojem, že si ho budem kupovať do zásoby hneď v niekoľkých baleniach, pretože ho míňam extrémne rýchlo. :) A to som posledné roky používala už len telové mlieka do sprchy - to som však vďaka tomuto prehodnotila a presvedčila sa, že nie je nad starú dobrú klasiku. :)

5 komentárov:

  1. Vyzerá super :) ja teraz mám od Weledy radu s granátovým jablkom a som neskutočne spokojná. Asi sa kuknem na viac výrobkov :).

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle telove mleko mam moc rada a urcite ho chci nekdy vyzkouset i v dalsich variantach :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle telove mleko mam moc rada a urcite ho chci nekdy vyzkouset i v dalsich variantach :-)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám zase strašne citlivú a suchú pleť a môžem potvrdiť, že hydratuje výborne, konečne ma v noci nesvrbí pokožka. Natieram po sprche pred spaním. A pumpička je fakt skvelá :)

    OdpovedaťOdstrániť