3. 5. 2016

ORLY COLOR AMP´D laky na nechty

Tieto laky momentálne používam najčastejšie. A čo je hlavným dôvodom? Imponuje mi ich kvalita, štruktúra a hlavne čas, za ktorý dokážu uschnúť. Iné laky, nie ORLY, ktoré mám dlhšie - a neviem teda či je to práve tým, alebo niečím iným, mi zvyknú zbublinkavieť. Vtedy mám hlavu v smútku... No s týmito nie je ani najmenší problém a nikdy ma svojim výsledkom nedokážu sklamať. 
Podstata týchto ORLY COLOR AMP´D lakov spočíva v tom, že si najskôr nanesiete farebný lak v 2 vrstvách, a následne použijete vrchnú vrstvu, ktorá lak akoby vytvrdí a dodá mu neskutočný lesk. Nechty vydržia v použiteľnom stave určite tých 5-6 dní - podľa toho, ako veľmi s rukami pracujete. Ak máte doma umývačku riadu, verím, že sa výdrž podstatne predĺži! :)
Ja mám doma tri nasledovné odtiene - WHO YOU KNOW, RED CARPET FLASH a ENDLESS SUMMER. Jeden je krajší od druhého a jednoducho si z nich neviem vybrať jediný, ktorý by som považovala za ten NAJ. :) Všetky sú úchvatné, veď posúďte samy - no ak si dokážete vybrať iba jeden, budem rada, keď sa podelíte v komentároch. :)
Musím sa priznať, že som mala spočiatku obavy, ako sa budú odlakovávať - najmä ten bordový. No bola som milo prekvapená, ako ľahučko ide dolu aj ten. Lakov od ORLY mám doma kopec, a všetky sú vo veľmi vysokej kvalite. Neodlupujú sa, iba jemne miznú zo špičiek nechtov, nevytvárajú hrudky, nebublinkujú, zanechávajú krásny hladký a vysoko lesklý povrch nechtov, no proste sú u mňa úplnou jedničkou. Pri nich mám jednoducho istotu, že nešliapnem vedľa!
Dostupné sú spolu až v 36 odtieňoch, takže si je z čoho vyberať! Samotné odtiene si môžete pozrieť na www.errow.sk.

1 komentár:

  1. wow, krásne, najmä ten bordový <3 mám doma 3 Orly laky, no mne všetky laky držia na nechtoch tak 1-2dni :(
    Drews Beauty

    OdpovedaťOdstrániť