15. 4. 2016

NOVASAN telové zábalové ošetrenie proti celulitíde

Dámy, mám pre vás úplnu novinku, ktorú sme na webe ešte nemali. Je ňou NOVASAN - zábalové ošetrenie proti celulitíde. Hneď, ako som sa dozvedela, čo budem testovať, skákala som od radosti po strop, pretože podobné gély a krémy používam rada.

Aj keď ich efekt nie je často 100-percentný, vždy tam nejaký ten rozdiel vidno. Táto sada je však oveľa drahšia (59,90€), ako boli moje doterajšie prípravky, a tak som, samozrejme, mala aj vyššie očakávania. Balenie pozostáva z kontúrovacieho gélu, zábalovej fólie, orezávača a gélu po zábale. Báť sa toho, že by ste mali málo fólie, sa absolútne nemusíte. Ja som ju totiž používala v hojnom množstve a zostalo mi z nej presne toľko, čo uvidíte na fotografiách nižšie. Táto sada má vystačiť na 10 použití (2x do týždňa). Mne to vyšlo na 9 použití, avšak, spočiatku som s množstvom nešetrila, takže možno preto...

Pokračovanie TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára