30. 3. 2016

WELEDA mandľový krém na citlivú pokožku rúk


Tentokrát som testovala od certifikovanej prírodnej značky kozmetiky WELEDA mandľový krém na citlivú pokožku rúk. Doma mám tiež telové mlieko tejto vôni, no o tom bude samostatná recenzia.

Mandľový olej je svojimi vlastnosťami ideálny pre citlivú pokožku a Weleda ho už s úspechom využíva v pleťovej starostlivosti či ďalších výrobkoch. Weleda mandľový olej v BIO kvalite získava z družstva Manan zo Španielskej Valencie. Každý rok sa tu vyrobí približne 30 ton mandľového oleja. V tomto projekte sa Weleda snaží o šetrné využívanie cenných vodných zdrojov.
Mandľová pleťová a telová starostlivosť má čisto prírodné zloženie a v kombinácii s jedinečnými technológiami výroby, ktoré prebiehajú v úplne sterilnom prostredí, predstavuje dokonalé riešenie problémov citlivej pleti.

Viete čo som po prvom privoňaní ku krému zistila? Že som už mala skutočne nespočetné množstvo vôní či už samostatných no rovnako aj kombinovaných... No mandľová vôňa bola pre mňa doposiaľ nepoznaná.
Ako väčšina Weleda produktov i tento krémik na ruky má škatuľku. Viem, že niektoré z vás si zvyknú produkty nechávať v škatuľkách, ja však mám zaužívané, že škatuľky vyhadzujem a nechávam si iba samotné produkty – šetrí mi to totiž dosť miesta.

Krém je určený pre citlivú pokožku. To našťastie mávam skôr v zime, vtedy je náchylnejšia k podráždeniu. Teraz to až také hrozné nie je, no aj napriek tomu som si krémik veľmi obľúbila. A tá vôňa je jednoducho nepopísateľná. Neviem sa jej dovoňať. :) Je to pre mňa niečo nové.
Čo sa týka efektu, ktorý na rukách zanechá som rovnako nadšená. Na rukách po aplikácii cítim akoby taký jemný ochranný film, vynikajúcu výživu a hydratáciu a hodvábne jemnú pokožku. Ako dlho tento efekt na rukách vydrží vám neviem s presnosťou uviesť, nakoľko ako viete, moja posadnutosť umývaním rúk sa ma stále drží ako kliešť... Avšak aspoň mám zámienku siahnuť po kréme niekoľkokrát do dňa. :) Za seba jednoznačne odporúčam vyskúšať!
Produkt navyše nebol testovaný na zvieratách, neobsahuje žiadne syntetické konzervačné látky, farbivá, parfumy ani látky na báze minerálnych olejov vyrábaných z ropy.

2 komentáre:

  1. Mám ze stejné řady sprchový krém a taky se té vůně nemohu nabažit! :)

    Giveaway o paletku Wet n Wild

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z Weledy mám rada všetky výrobky a myslím, že aj tieto by boli skvelé ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť