28. 3. 2016

MIXA Čistiaca voda pre zmatnenie pleti

Čistiaca pleťová voda patrí už k denno-dennej súčasti môjho života. Už som ich poskúšala nespočetné množstvo... Svoju obľúbenú dávno mám, no napriek tomu vždy rada vyskúšam aj niečo iné. Veď čo ak by mohla byť práve tá ďalšie ešte lepšia ako moja TOP-ka?! :)

Francúzska značka Mixa predstavila radu starostlivosti o pleť, ktorá je určená pre citlivú pleť so sklonom k nedokonalostiam. Rada Mixa Anti-Imperfection pleť čistí a zmatňuje, naviac redukuje nedokonalosti, bez toho aby spôsobovala podráždenie. Klinické štúdie preukázali, že vďaka zloženiu obohatenému o anti-oxidačný zinok a neutrálne pH je pleť zo dňa na deň čistejšia a krajšia.
VYŠŠIA ÚČINNOSŤ

Produkty rady Anti-Imperfection sú obohatené o ZINC PCA pre dôkladné čistenie pleti a odstránenie nadbytku kožného mazu a nedokonalostí. Vysoko anti-oxidačný zinok zbaví vašu pleť nečistôt, ktoré ju zaťažujú a bránia vzniku zápalov.

MENŠIE RIZIKO ALERGIÍ

Rada bola vyvinutá tak, aby bolo minimalizované riziko podráždenia a alergií. Hypoalergénne a nekomedogénne zloženie neobsahuje alkohol, parabeny ani iné látky, ktoré by mohli spôsobovať podráždenie. Tolerancia produktov bola testovaná na citlivej pleti so sklonom k nedokonalostiam.
Osobne veľmi oceňujem, že táto pleťová voda neobsahuje alkohol. Tie mi totiž prídu pre moju pleť dosť agresívne... Vodu som už dopoužívala celú, a musím poznamenať, že nejaké to zlepšenie prišlo. I keď, nebolo to hneď(po zopár použitiach), no po pravidelnom používaní sa výsledky dostavili. Zväčšené póry mám na nose, a naozaj vďaka tomuto produktu boli minimalizované a stiahnuté.
Rovnako aj moja večne mastná T-zóna sa "hecla" a počas používania vyzerala menej mastnejšie, a tým pádom samozrejme krajšie. Netvrdím, že mastenie úplne zmizlo, no bolo v menšej forme...

Spočiatku som na pleti pociťovala taký napätý pocit, no asi po troch-štyroch použitiach tento pocit zmizol, a všetko bolo v najlepšom poriadku.

Pleť vynikajúco vyčistí, v mojom prípade najmä od make-upu, a tak je dokonale pripravená na použitie krému, či už denného tak i nočného. Za seba môžem túto micelárnu vodu odporučiť každej z vás, ak tiež trpíte nadmerným leskom na pleti...

3 komentáre:

  1. mne vobec nevyhovovala som ju skusali ked prestali u nas predavat z neutrogeny ale sebamed momentalne u mna funguje :)
    galantosfun

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Micelárku od Mixy mám taky, ale hodně se mi teď po ní zhoršila pleť :/

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Si si istá, že to je micelárka? Vyzerá to ako pleťová voda ;)

    OdpovedaťOdstrániť