18. 3. 2016

DERMACOL - podmanivý sprchový gél

Sprchové gély AROMA RITUAL od značky DERMACOL by podľa mňa nemali chýbať v kúpeľni žiadnej správnej kozmetickej maniačky. :) Sú lacné, neskutočne voňajú a penia na jednotku s hviezdičkou...Do portfólia pribúdajú stále nové a nové vône, a tak máme príležitosť vyberať si podľa svojho gusta.

,,Sprchovací gél s hruškovým extraktom jemne čistí a rozmaznáva pokožku tela, navracia jej sviežosť a energiu. Delikátna vôňa zrelej hrušky Williams navodzuje pocit harmónie a radosti. Unisex parfumácia – vhodné aj ako pánska telová kozmetika."
Na začiatok by som rada uviedla, že sprchový gél sa mi nedá poriadne zatvoriť, avšak mala som ich už od značky Dermacol veľa a nikdy nebol problém. Cestovať s ním teda nemôžem, no užívam si ho plnými dúškami doma.
Na týchto sprcháčoch obdivujem, že v človeku dokážu evokovať konkrétne tú danú vôňu, čo je, myslím si, úplne super. :)
Ako som spomenula, penivosť gélu je vynikajúca. I keď je pravda, že si pri použití doprajem trochu väčšie množstvo, no ja si jednoducho neviem pomôcť, keď je taký dobrý. :) Po sprche je kúpeľňa nádherne prevoňaná na dlhý čas.

Ak však chcete vôňu na tele ešte zintenzívniť, odporúčam zaobstarať si i telové mlieko v rovnakej vôni, akú má aj sprchový gél. Vtedy je to proste bezkonkurenčné... :)
Niekomu možno zanechaná hydratácia na pokožke stačiť nebude, avšak, majiteľky normálneho typu pokožky - rovnako ako ja, by mali byť spokojné. A opäť platí, ak chcete hydratovať pokožku, použite telové mliečko. :)

Dermacol má dokonca v ponuke z tejto línie i telové peelingy a krémy na ruky, takže z niektorých vôní si možno zaobstarať kompletnú starostlivosť...
Táto vôňa hrušky je vhodná či už v zimnom období na zahriatie zmyslov, no rovnako verím, že bude skvelá aj na osvieženie tela v horúcich letných dňoch. Dovtedy však Dermacol určite príde s ďalšími úžasnými vôňami, na ktoré sa už teraz dopredu teším...:)

Ktorý zo sprchových gélov AROMA RITUAL je vašim najobľúbenejším?

3 komentáre:

  1. Čichala jsem k němu v práci, no moc mi nevoněl, ale určitě není špatný. Ostatní vůně mám moc ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá skvěle, určitě bude perfektně vonět, jako všechny od dermacolu. Já měla ale nejradši pistáciový, který bohužel přestali vyrábět, ale ani višňový či mandarinkový sorbet nejsou špatné. Teď mi doma zrovna leží belgická čokoláda s pomerančem. Aroma ritual sprcháče jsou prostě super, střídám je s baleou, která má taky úžasné vůně.

    OdpovedaťOdstrániť