26. 1. 2016

SIGNAL White Now Men zubná pasta

I keď, ako vidíte, test je určený pre mužské pohlavie. Bola som však veľmi zvedavá čo dokáže, a tak ju používam nakoniec aj ja. Nefajčím, ani kávu dokonca nepijem - skôr príležitostne... Zuby však biele ako sneh nemám, a tak som bola plná očakávaní. Tatko testoval somnou, a ten narozdiel odomňa kávičkuje a rovnako si dopraje aj nadmerné množstvo cigariet...
Prečo je však táto pasta vhodná najmä pre pánov? Je totiž známe, že ich zuby sú prirodzene menej biele ako ženské. Signal White Now Men s miliónom svetlomodrých okamžite bieliacich častíc v jedinečnom zložení dodáva belší úsmev už po jednom vyčistení. Zloženie s vedecky overeným účinkom proti škvrnám od nikotínu, kávy, čaju a červeného vína.

Na úvod by som rada vyzdvihla to, ako dobre pasta pení. Rovnako ako pri šampóne, aj pri zubnej paste si na tejto vlastnosti dávam dosť záležať. Stačí na kefku naniesť malé množstvo a pení viac, akoby som pri niektorých pastách naniesla množstvo asi 3x také...
Rovnako som spokojná s tým, ako zuby dokáže zbaviť všetkých nečistôt, zvyškov jedla a podobne. V neposlednom rade treba pochváliť i to, že zanecháva príjemne čistý a svieži dych na dlhý čas. Dovolím si tvrdiť, že v tomto smere si svoju prácu vykonáva na výbornú a osobne jej nemám čo vytknúť. Jednoducho dokonalá pasta.
A teraz už poďme k tomu bieleniu. Možno na tom nie som až tak zle, no žiaľ, žiadny pokrok v odtieni mojich zubov som nezaznamenala. A to pastu používam pravidelne... Ale inak celkovo nemám pozitívne skúsenosti s bieliacimi pastami. Neviem či som voči nim odolná, alebo kde je problém... :)
Tatík však mierny pokrok spozoroval, no mala by som dodať, že pred samotným začatím používania obdobných pást by bolo vhodné absolvovať dentálnu hygienu u svojho stomatológa. Ten totiž zuby dokonale pripraví na použitie takejto pasty. Samozrejme aj efekt je potom viditeľnejší. Pastu je však potrebné používať pravidelne a dlhodobo, a potom sa na zuboch vytvorí taký pomyselný filter, ktorý už nikotínu, čaju či káve nepovolí usádzať sa na zuboch.
Myslím si, že to však nie je s mojim odtieňom až také zlé, a tak sa skôr zameriavam pri výbere pasty na to, aby mi dokonale vyčistila chrup a zanechala po sebe príjemnú sviežosť a nepáchnúci dych. :))) Súhlasíte so mnou?

4 komentáre:

  1. Já takovým pastám moc nevěřím, protože stejně nikdy moc nevybělí a akorát mi po nich zůstávají na zubech fleky :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nedá mi nereagovať na takú recenziu...som v 3. ročníku na zubarine aa jedna z najzákladnejších vecí, ktorú nám ako prvú vštepujú do pamäte je, že žiadna zubná pasta nedokáže vetu, ktorú som prečítala: "zuby dokáže zbaviť všetkých nečistôt, zvyškov jedla a podobne" - toto dokáže JEDINE zubná kefka a správna technika čistenia, ktorú vám ukáže váš zubný lekár alebo dentálny hygienik. Druhá vec, ktorá ma tiež zaskočila je tvrdenie, že zuby majú ženy belšie ako muži?? Overený zdroj by naozaj zaujímal lebo nevidím jediný dôvod prečo by tomu tak malo byť, zloženie zubov mužov či žien pozostáva presne z tých istých častí. K samotnému bieleniu...to je pravda, že existujú zubné pasty, ktoré odtieňu zubov dokážu pomôcť ale len v obmedzenej miere, no a na záver môžem len povedať, že zubné pasty slúžia HLAVNE na to aby sme mali svieži dych, čiže jednou z hodnotiteľných vecí by mohla byť tá dĺžka trvania tohto efektu. Pri školeniach hovoríme ľuďom, že zubná pasta nie je ani nutnosť umývania si zubov, je to hlavne kefka a preto si cez deň môžu kedykoľvek umývať zuby aj bez pasty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. problém je v tom že máme take biele zuby že pasta nam nema čo bieliť ;-) skušala som ju aj ja par krát u priateľa ale nepáči sa mi jej modrá farba :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tyhle bělící pasty mi taky nikdy bohužel nepomohly, uvažuji, že vyzkouším nějaké bělící pásky nebo něco takového, jen to bohužel není zrovna levná investice... :)

    OdpovedaťOdstrániť