28. 1. 2016

LABELLO masielka GIVEAWAY

Postrehli ste už v drogériách tieto masielka? Ja ich už nejaký ten mesiac mám doma, a teraz mám tú možnosť poslať ich aj dvom z vás! Jedna dostane všetky tri druhy, a ďalšia zvyšné dva. :)) Sama tieto produkty, ktoré treba aplikovať prstami rada nemám, no tento je dobre vymyslený, a dajú sa do neho pekne "omočiť" pery, takže prsty nepotrebujem. :) Proste som sa vynašla :)))

Aby ste sa mohli tejto giveaway zúčastniť je potrebné splniť tieto podmienky:
- byť zo SR alebo ČR
- byť členom môjho blogu prostredníctvom GFC(Google Friend Connect)
- byť fanúšikom mojej fanpage.
Najviac ma však poteší, ak sa budete aktívne zapájať do komentovania mojich recenzií :)) 

Súťaž trvá do 11.2.2016. Všetkým vám držím palce!

55 komentárov:

  1. Tieto som sama nevyskúšala avšak poznám ich cez spolužiačku, ktorá si ich vychvaľuje a ja musím potvrdiť, že perfektne voňajú. Snáď ich po tejto giveaway vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj ja som ich tiež minule zaznamela v dmke ale musim sa pochváliť odolala som :D a teraz ked mi vybehla tvoja giveaway na fb tak som sa musela hned zapojiť :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám doma zatiaľ iba od Nivea a to je u mňa top, tak som zvedavá aj na tieto :-)
    GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na klasické Labello nedám dopustiť, je to to naj, ale s týmto kelímkovým skúsenosť nemám ešte :)
    Sledujem všade ako Dominika Pastierová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. FB Andrea Kukuckova
    GFC andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. FB Andrea Kukuckova
    GFC andrea.k.
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sledujem na gfc aj na Fb ako Veronika Hajtmankova :)
      Nikkienka@gmail.com
      Vyhrat masielko by bolo super :)

      Odstrániť
  7. Tie by som chcela vyskúšať. :)
    GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásná giveaway, tahle másla mě lákají už dlouho, ale zatím jsem se koupi nedostala :)

    GFC : Jeanette
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. su naozaj skvele neni im čo vytknuť ale labela som ešte neskušala zatial niveu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gfc ervulenka
    Ervulenka@seznam.cz
    Fb Eva Richterová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už viac krát som ich v Dm obzerala ale zatiaľ som si ich nekúpila :) počula som o nich, že krásne voňajú tak dúfam, že sa mi podarí ich vyhrať a tým aj vyskúšať ich kvalitu, čo by bolo super! Prajem pekný deň!
    GFC: Nikola Š.
    Fb: Nika Šefranková
    E-mail: nika1705sefrankova@gmail.com
    www.lifewithnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tieto masielka chcem už dlhšie vyskúšať :) V drogérii som ich už viackrát obzerala...
    Sledujem ako Klaudy's enjoyment
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Tereza S.
    FB: Tereza Bodláková
    Mail: terezasaki @ seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    láka ma to malinkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC langmaierova1
    FB Martina Langmaierová
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jéé tyhle máslíčka chci vyzkoušet,na tvůj blog se narazila až teď,ale budu se snažit komentovat tvé recenze jak si psala :)

    GFC-Rozálie Metelková
    Fb-Rose Metelková
    email-rozaliemetelkova@seznam.cz

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Gfc, fb - Oľga Hudecová, olga.hudecova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC, fb: Ev.
    hellomynameisev@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj Sabo
    sabova24 (zavináč) gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Taky nesnáším když něco musím nanášet prsty, ale tohle je teda super :)
    Sleduji jako Kriss, na FB jako KristinaProchazkova
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Mne az tak nanasanie prstami neprekaza, taketo balzamy pouzivam len doma, takze pohoda :) sledujem pod tymto menom, na fb ako Veronika Hubinská :) moj mail je veve.hub@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Ježíšek mi přinesl to malinové a je to fakt super.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC, FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Ježíšek mi přinesl to malinové a je to fakt super.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sleduji GFC a FB Petra Brázdová.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. FB i GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. ahoj, děkujeme za soutěž:)
    Na GFC sleduji jako Sarka U., na facebooku jako Shaarka Ulčáková.
    Mail: SarkaUlcakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Mám stejný problém jako ty, také nerada namáčím prsty, takže je bezva, že to jde i bez nich! :-) Niveu mám celkově ráda, tyhle balzámky jsem tedy ale ještě nezkoušela:-) Sleduji tě všude pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC i FB Viera Sedlakova :)
    vierka.sedlakova@gmail.com
    tento balzam som si kupila vo viedni, ale nakoniec som ho dala sestre na vianoce, takze by som ho rada skusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. vidíím tam malinové Labello... mňam... :) to musí krásne voňať... :)
    GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Jéé, to bych si přála :)
    GFC Anetátor Anetátorový
    mail sherbatsky@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ja miluju cokoliv,čim se patla pusa a ten makadamiovy oříšek mi voni jako bílá nutela:D ale zbytek neznám
    Gfc: marilyn Molnárová
    Fb: merii monroe

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Fb,gfc:simona sakacova
    Email simonasakacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Ahoj, já po těchto pokukuji už dlouho, ale zatím jsem se neodhodlala ke koupi :)
    Sleduji tě zde i na fb jsko Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Júú, rada by som jedno vyskúšala :)
    sledujem GFC ako kinda difficult
    FB ako Júlia Dom.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Gfc Miska, fb miska pavlikova
    Misa.pavlikova15@gmail.com

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC - martha83
    FB - Marta Holla
    martha83@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Ahoj, sleduji jako Lenca.
    FB jako Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz
    Už dlouho si přeji tato máslíčka vyzkoušet...zapojuji se, je to super soutěž

    OdpovedaťOdstrániť
  40. gfc caty.
    fb Linda Kolářová
    lindik1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Zkoušela jsem maslo na rty od Balei, ale nějak me jeho parfemace nezaujala, proto bych rada vyzkoušela tyto :)
    GFC Simona J.
    FB Simona Jeřábková
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Hodně jsem o nich slyšela, ale ještě nezkoušela. Zkusím štěstí a zapojím se.
    GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Ahooj,
    sleduji přes GFC i FB jako KačaVal :)
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Tyto máslička jsem zatím ještě nevyzkoušela. Hodně jsem o nich ale slyšela, že hydratují nádherně rty, což by se mi hodilo. Rty mám hodně popraskané a suché :/ Takže moje spotřeba těchto balzámků je vysoká :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. gfc tento ucet
    fb Nika Benko
    n.princess@azet.sk
    tieto masla chcem strasne vyskusat kazdy ich chvali !!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  45. FB aj GFC ako Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. FB: Zdeňka Martináková
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC: Amaemi Amaen
    FB: Kasumi Ryuu
    Ami.Amaemi@gmail.com
    Nepatřím k lidem, kteří by aktivně komentovali, ale to neznamená, že mám stránky o to méně ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. GFC Caroline
    Fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    Ja uz mam vyzkouseny ten malinovy a je uplne uzasny... Ted me laka ten original... Tak snad se postesti...

    OdpovedaťOdstrániť
  50. GFC: marmaloyd
    FB: Monika Harabinová
    marmaloyd@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. 1# Jsme blogerky z ČR ^^
    2# Také již jsme jako TP Bloggers
    3# Opět jsme jako TP Bloggers :)
    tpbloggers@gmail.com

    (máš moc krásný blog, rozhodně si tu rádi přečteme nějakou recenzi!^^)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Hrozně chci vyzkoušet tyhle balzámky, tak to zkusím :)
    FB,GFC Kristýna Eliášová
    kika.eli@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť