7. 12. 2015

SOPHIE LA GIRAFE BABY darčeková kazeta – tip na vianočný darček

Vianoce sú už za dverami. Zajtra idem vyzdobiť celý dom a postupne aj balím darčeky, aby som toho nemala naraz veľa.

Touto cestou by som aj vám rada dala tip na krásnu darčekovú kazetu Sophie la Girafe Baby pre našich najmenších. Obsahuje dva produkty - telové mlieko a šampón na vlasy a telo. Oba sú bio organické a podľa mňa veľmi kvalitné.

Dávnejšie, počas roka, sme už na testovanie dostali penu do kúpeľa s troma vzorkovými baleniami, a tak som už pred testovaním vedela do čoho idem. :) Ja osobne som toho názoru, že vo vianočných darčekoch sa jednoznačne musí objaviť aj kozmetika. Tú v podstate ,,zaobstarávam" z rodiny najmä ja. Veď už v nej mám poriadny prehľad, takže presne viem, koho čo poteší a kto čo využije... 

Pokračovanie TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára