27. 12. 2015

LENOVO VIBE S1 smartfón

Dnes opäť odbočíme od kozmetiky a prehupneme do sveta smartfónov. Posledný, ktorý som mala možnosť otestovať, bol smartfón od značky LENOVO VIBE S1. Prišiel mi v krásnej snehobielej farbe. Neviem si pomôcť, no biela sa mi jednoducho na smartfóne páči viac, ako akékoľvek iné farby. :)

Toto je v poradí druhý smartfón od značky LENOVO, ktorý som vyskúšala a páči sa mi viac ako ten prvý. Má úžasný tenučký profil, skvelo padne do ruky a je dostatočne veľký i na surfovanie po webe, pohodlné písanie sms-iek či chatovanie cez messenger.

Pochváliť chcem najmä kvalitu displeja, ktorá je odolná voči škrabancom a taktiež odtlačkom prstom. Zatiaľ čo na ostatných telefónoch sa idem vždy ,,zblázniť" z neustáleho utierania displeja, s týmto smartfónom to vôbec také hrozné nebolo.

Pokračovanie TU.

1 komentár: