25. 12. 2015

GOSH Foundation Drops Make-up

Minulý týždeň som vám od značky GOSH predstavila nové matné rúže a dnes to bude nový make-up, ktorý nesie názov Foundation Drops. Čo teda znamená, že make-up obsahuje pipetu, a tak si make-up dávkujem kvapkami. :) Celkom zaujímavý nápad, ktorým vzniklo niečo úplne nové. Aspoň ja osobne som sa doteraz s ničím podobným nestretla...

Tento make-up má unikátnu, výnimočne ľahkú konzistenciu bez obsahu vody. Pre nový, nahý a prirodzene bezchybný vzhľad - bez efektu masky.

Foundation Drops sľubuje stredné krytie. Mne osobne sa osvedčilo nanášanie prstami, no inak som zvyknutá make-up vždy aplikovať štetcom. No je to individuálne, každej z nás môže vyhovovať niečo iné...

Pokračovanie TU.

4 komentáre:

  1. ja na tom make-upe nevidím nič špeciálneho, teda okrem toho že sa nanáša pipetkou :) nejako ma nezaujal že by som ho musela mať :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to docela zajímavě, ale pořizovat si ho asi nebudu
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně všeobecně takové makeupy moc nesedí, takže se na něj ani nechystám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť