2. 11. 2015

PHILIPS ProCare Auto Curler automatická kulma + fotografie PRED a PO použití

Možno si niektoré pamätáte, no ak nie, podobnú kulmu som už mala(tuším minulý rok). Neskôr som však vyšlo najavo, že to nie je originál ale fake, nakoľko originál stála okolo 150€, a tá ktorú som mala ja, ani nie 50€. 

Viac by som to nerozpytvávala, a venovala sa radšej novinke ProCare Auto Curler od mojej obľúbenej značky Philips. Doma už mám od Philips-u niekoľko výrobkov, a tak s nimi či dokonca v nich varím, žehlím, čistím pleť a najnovšie i upravujem svoje vlasy. Ako vidno na fotografii nižšie, kulmá má bezkefkový motor, titánový keramický valec a úžasný 2m kábel. Zahriať sa dokáže už za 30 sekúnd, a tiež kvitujem, že disponuje otočným káblom.
Z úvodu by som chcela pochváliť samotné prevedenie kulmy, ktoré je podľa mňa veľmi pekné. Čierna doplnená zlatými pásikmi na mňa pôsobí luxusne, no stále decentne a isto nie prehnane. Mne sa táto kombinácia hrozne páči, a za toto ide určite palec hore. :) 

Čo sa použitia týka, už som tušila ako to asi funguje, no i tak som si pred prvým použitím tak narýchlo prebehla priložené "papieriky". Pochvaľujem si tiež jednoduchosť použitia. Na kulme totiž pekne vidieť a je ľahké nastaviť si želanú teplotu, čas, i to akým smerom chcete, aby sa vlnky točili. Či doprava, doľava alebo na striedačku. Mne sa vidí práve to striedavé natáčanie také prirodzenejšie, ako keď idú všetky vlasy jedným smerom. Túto možnosť natáčania budete vidieť aj na fotografiách.
Balenie okrem kulmy pozostávalo ešte z pomocníka, vďaka ktorému si viem kulmu zvnútra očistiť a tiež pomocníka k oddeľovaniu pramienkov vlasov. Po každom použití si teda párkrát pootočím "čističom" a viem, že je kulma pripravená na ďalšie použitie.

Ešte by som chcela dodať, že som kedysi skúšala také tie klasické kulmy, s ktorými som sa dodnes neskamarátila, tiež som mala možnosť vyskúšať si kónickú kulmu. S tou sa mi pracovalo dobre, avšak výsledný efekt sa mi až tak nepáčil. Keď už mám mať kučery, tak nech stoja za to. A tie boli skôr také jemnejšie. Zatiaľ teda som najviac spokojná s týmto typom kulmy, a sestra z nej bola úplne nadšená tiež :))
Inak - záleží aj od toho, akú kvalitu vlasov máte, pretože som natáčala aj neterku, ktorá má vlásky dosť jemné. Pri nej som použila najmenej stupňov i sekúnd, a aj tak jej to nejako nechytalo oproti tomu, keď som tieto fukncie aplikovala na sebe. Určite však odporúčam predtým použiť tužidlo a po nakulmovaní vlasy prelakovať.
Takže AKO NA TO? Stačí si oddeliť pramienok vlasov - je na vás či širší alebo hrubší, len to zase netreba s tou hrúbkou preháňať. Pomôcť si môžete s oddeľovačom, mne sa lepšie pracuje bez neho. K hlave máte kulmu otočenú vždy tlačidlami. Do kulmy pekne vložíte požadovaný prameň, stlačíte a stále držíte úplne horné tlačidlo dovtedy, kým kulma 3x nezapípa. Potom ho môžete pustiť a vlasy pomaly z kulmy posúvaním vybrať a voilá kučera je na svete. Jednoduché, súhlasíte? Natočila som pre vás aj kratučké videjko ako to asi vyzerá, tak mrknite:
Jednoducho jej niet čo vytknúť a ja si užívam každé ďalšie použitie. :) Teraz by som však chcela napísať niečo k mojim vlasom, ktoré uvidíte na prvej koláži. Fotené sú tesne po umytí, a asi vám je teda jasné, prečo stále dookola omielam, že si ich musím žehliť. Jednoducho takéto sa mi vôbec nepáčia. Buď žehlička alebo kulma... Kučery mám dnes druhý deň, a stále držia - samozrejme nie sú v takom stave ako na foto, ale takých 80 percent by som im dala. :)
Pevne dúfam, že som nezabudla na nič, a tak to už nebudem predlžovať, lebo je táto recenzia už aj tak dlhá... Poďme teda konečne na tie fotky! Čo poviete, páči sa vám výsledok? :))

3 komentáre:

  1. Waaaau ta kulma vyzera byt skvela, velmi sa mi paci kazdy jeden styl natocenych vlasov,ako na dlhych ci kratkych tak aj vlnky na jemnych detskych vlaskoch

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užasné sháním nějakou k vánocům a tahle se mi zdá jako nejlepší typ. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kulma vypadá velmi dobře a dělá hezké vlny asi se po ní podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť