17. 11. 2015

DM BALEA NOVINKY za posledné mesiace

Dávno sa tu neobjavil žiaden Balea produkt, preto si ich dnes dáme rovno 4! Začala by som špeciálnou edíciou sprchovacieho gélu "BALEA Ťa miluje", ktorý dostávali iba zamestnanci dm drogerie markt pri príležitosti osláv 20 rokov. Okrem zamestnancov sme ho dostali aj my blogerky. Nepíšem to sem preto, že by som sa chcela chváliť, no chcem sa poďakovať DM-ke za takéto milé prekvapenie :))
Sprchový gél má veľmi peknú, povedala by som až parfemovanú vôňu. Neviem ju k ničomu prirovnať, no páči sa mi! Pokožku nevysušuje, a veď viete, že u mňa je pri sprcháči najhlavnejšia jeho vôňa, a za tú mu dávam 100 bodov! Konzistencia akurát, pení dostatočne a pokožku zanechá príjemne prevoňanú.
Ďalšou skvelou vychytávkou, ktorú využije podľa mňa každá z nás je tento box s dvoma baleniami hydratačných čistiacich obrúskov. Každý z nich obsahuje 25ks. Sú vhodné pre každý typ pleti a odstránia aj vodeodolný make-up. Toto odskúšané nemám, pretože sa s obrúskami odličujem hrozne nerada. Obrúsky musím mať "v pohotovosti" v aute". Denne ich využívam na akútne "umytie rúk". Často ich však použijem i na odstránenie masky z pleti, ktorá sa nemá zmývať - ako aj táto levandulová, ktorú spomeniem nižšie... 
Majú akurátne rozmery, príjemne voňajú, ruky zbavia všetkých nečistôt a dodajú im štipku hydratácie. Pre mňa je to jednoducho nutnosť! A vďaka tomu boxu absolútne nevysychajú.
Spomínaná maska na pleť v mojej obľúbenej levanduľovej vôni. Masku v takomto balení som už mala. Píše sa na nej, že vystačí na 2 použitia, podľa mňa však aj na 4. Keď som si prvýkrát natrela tú jednu polku celú, bolo toho strašne veľa podľa mňa. Potom som si dala ešte polku z nej, a to je tak akurát si myslím... 

Pleť upokojí, vyživí a zrelaxuje. Stačí ju nechať 15-20 minút pôsobiť, a potom len zotrieť nejakou kozmetickou utierkou alebo presne takýmito obrúskami, prípadne votrieť zvyšok do pleti.
Posledným produktom je maslo na pery s vôňou citrónových kvetov a mandlí. Obsahuje hodnotné bambucké maslo a kokosový olej ako aj ošetrujúci včelí vosk a karnaubský vosk.
S týmto produktom som tak najmenej spokojná. Mám totiž radšej balzamy/maslá, ktoré sa dajú nanášať priamo na pery a nie prstom. Maslo síce pekne vonia a sprvu aj dobre "chutí" na perách, po pár minútkach mi však pripadá tá chuť taká trošku umelá... A tiež konzistencia sa mi vidí dosť mäkká. Posunula som ho však sestre a tá nemá najmenšie výhrady. Tá inak veľmi fičí na balzamoch a krémoch na ruky, takže verím, že ho o chvíľku aj minie :))

7 komentárov:

  1. Pekna recenze, nejvice me zaujaly ty ubrousky, pouzivam je hlavne na utreni ruk od makeupu po liceni nebo pri foceni na setreni swatchu, ta krabicka vypada prakticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem si teď koupila nějaký sprcháč, možná není nový, nevím, ale já ho ještě neměla. Je s vanilkou a kokosem, tak jsem na něj zvědavá. Mám baleu fakt ráda.
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě zaujalo to máslo na rty, i když stejně jako ty nemám ráda nanášení prstem. Je s tím zbytečné patlání a navíc mi to přijde nehygienické. :/ Jinak zbytek produktů vypadá také dobře! :) Skvělý článek!
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maslo na pery vyzerá strašne lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máslo na rty jsem si pořídila a jsem s ním velmi spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ubrousky také používám. Celkově mám značku Balea moc ráda.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší šance na výhru

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovedaťOdstrániť