26. 11. 2015

Ako si chránim vlasy pred fénovaním, žehlením a kulmovaním?

S týmto príspevkom som si dala poriadne načas. Ale aspoň mám oba produkty dokonale otestované. :) Používam ich na striedačku a s obidvomi som nadmieru spokojná. U mňa je tento typ produktu veľmi dôležitý. A rovnako to odporúčam aj vám. Jednak sa mi po ich použití vlasy ľahšie rozčesávajú, no najmä sú chránené pred tepelnou úpravou.
Schwarzkopf Osis+ Blow Go Smooth sprej pre uhladenie a lesk vlasov obsahuje vybrané silikóny a formovače, ktoré spôsobujú dlhotrvajúce uhladenie povrchu vlasov, ich hodvábnu poddajnosť a prirodzený lesk. Ja nejako zloženie produktov nesledujem, takže ani obsah silikónov mi vôbec neprekáža. A keď tam sú v "dobro veci" - prečo nie?... 
Produkty mám už naozaj dlho, a preto by som chcela vyzdvihnúť kvalitné balenia. Vyzerajú po takom dlhom čase ako nové, písmenko nie je ani jedno zošúchané. Bezprolémovo stále fungujú rozprašovače, čo veľa produktov znefunkční už po pár týždňoch... Pri tomto OSIS mi naviac vyhovuje priehľadné balenie, takže presne vidím, koľko produktu v ňom zostáva.
Vlasový sprej L´Oreal Paris Tecni Art Volume Architect pre prirodzený objem vlasov obsahuje minerálne polyméry, ktoré dodajú vlasom objem bez zaťaženia a zlepenia. V porovnaní s OSIS - čo sa vône týka, tak určite vyhráva tento. Vonia totiž tak krásne sladko až ovocne, povedala by som. :) Čo sa vlastností dýka, nebudem písať ku každému zvlášť lebo som rovnako spokojná s obidvomi.
Keďže tento sprej od Loreal nemá kryt na rozprašovač, chválim, že je zabezpečený "zámkom", a tak sa s ním dá v pohode i cestovať. Rozptyľ dávkovania je u oboch vynikajúci a skutočne im nemám čo vytknúť. Na záver dodám asi iba toľko, že keby som ich nepoužívala, pri mojom obdennom fénovaní a žehlení vlasov by som už teraz mala namiesto nich slamu... 
A aké produkty na ochranu pred teplom sa osvedčili vám? :)

3 komentáre:

  1. Já se snažím vlasy tepelně upravovat co nejméně :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem vyzkoušela už tři různé spreje na ochranu před horkem a u všech mi přijde, že mi vlasy slepují a dřív se mi mastí :(

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť