31. 10. 2015

YANKEE CANDLE VANILLA BOURBON

Vôňa VANILLA BOURBON je určená milovníkom sladkých vôní, ktoré nám vedia spríjemniť zimný večer. Pripomína horúci hrnček nápoja, ktorý je prikrytý hustým vanilkovým krémom a oživený trochou silného borbounu.

Táto Yankee sviečka, ako vám je už určite všetkým známe, nie je ani zďaleka mojou prvou, takže balenie už opisovať ani nebudem. To ste si už odomňa mohli niekoľkokrát prečítať...

V lete, priznávam, sviečky veľmi nezapaľujem, skôr iba príležitostne. Mám totiž radšej, keď je vonku už chladnejšie a tma, ako aj teraz v tomto období. Vtedy si dokážem vôňu sviečky ,a v podstate sviečku ako takú, užiť ešte viac, keďže oheň v tej tme poriadne vidno a dotvára pohodu domova. :)

Pokračovanie TU.

5 komentárov:

  1. Krásná fotka, hodně by mě zajímalo, jak voní :)

    October Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja pálim skor vosky.tiež nie v lete,v lete vonia vzduch letom :-D
    nechám zapálený svietnik v chodbe a vonia celý dom.úžasné vone robia,jedna lepšia ako druhá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám velmi ráda Yankee candle :) mám jen jednu svíčku, převážně si kupuji vosky

    OdpovedaťOdstrániť