29. 10. 2015

Schwarzkopf BC Bonacure Oil Miracle Rose Oil šampón na mastné vlasy

S mastnými vlasmi bojujem už nejaký ten rok. Za ten čas som už teda vyskúšala hromadu šampónov. Niektoré mi vyhovovali, iné zase nie a teda nemám potrebu sa k nim vracať... To však nie neplatí v tomto prípade. Tento svetloružový krásavec mi vyhovoval aj napriek tomu, že môj "rituál" obdenného umývania vlasov nijako nezmenil.
Najskôr by som však chcela začať od balenia, ktoré je jednoznačne bezkonkurenčné spomedzi ostatných, ktoré v kúpeľni aktuálne mám. Totálne vytŕčal z radu, pretože svetlučko ružová farba doplnená zlatým písmom sa jednoducho prehliadnuť nedá, to musíte uznať! :)

Schwarzkopf BC Bonacure Oil Miracle Rose Oil obsahuje vzácny ružový olej, ktorý zjemňuje vlasy a vlasovú pokožku. Vlasy hĺbkovo čistí a zjemňuje, zanecháva ich hebké a oslnivo lesklé.
Vôňu ruží milujem, avšak v kozmetike jej nejako neviem prísť na chuť. Časom som si však už zvykla a nijako mi neprekážala. Hlavnejšie sú však účinky. Ako som už vyššie spomenula, vlasy si stále musím umývať každý druhý deň, no počas používania tohto šampónu som si všimla, že sa mi vlasy až tak veľmi nemastili, a aj na ten druhý deň boli viac v pohode. Určite však odporúčam pravidelné používanie.

K penivosti tiež nemám výhrady. Šampón mal skôr tekutejšiu štruktúru, preto z neho nebolo potrebné veľa použiť. Vytváral bohatú penu, vďaka ktorej ja osobne mám pocit dostatočne umytých vlasov, narozdiel od šampónov, ktoré penia iba minimálne...
Okrem tohto pozitíva šampón zanecháva vlasy príjemné na dotyk, no i naoko boli lesklejšie. Dokonca som nepotrebovala používať už olejček na končeky vlasov, ktoré mám inak zvyčajne po umytí suché.

Toto nebol môj prvý produkt tejto značky, a môžem povedať, že ani tento ma nesklamal a kvalita je u výrobcu na prvom mieste. 

Skúšali ste ho už tiež? :) Ak nie, určite odporúčam!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára