27. 10. 2015

Môj prvý O.P.I lak

Vedela som, že raz - skôr či neskôr nastane tento moment, kedy sa už aj ja budem môcť tešiť z prvého laku značky O.P.I. Bohužiaľ sa mi dva nechty - ako na potvoru zlomili tesne pred fotením, takže preto vidno iba tri. Ako názorná ukážka to však podľa mňa postačuje, a určite ho ešte budete môcť vidieť v budúcnosti aspoň na mojej fanpage.
Odtieň ROSE OF LIGHT je v podstate skôr nadlak ako klasický lak. Lakovala som pod neho jemnú vrstvu nude laku - aby mi nepresvitali špičky nechtov... Chcela som dať totiž dôraz na to, aký je "sám o sebe". Určite ho však vyskúšam aj s výraznejšími lakmi. Najmä s mojimi obľúbenými ružovými či červenými. A v hlave mám už takú predstavu, že bude tvoriť časť mojej vianočnej manikúry spolu s nejakým krásnym červeným lakom :))
Lakuje sa úplne perfektne. Narozdiel od iných podobných trbličov nie je potrebné vo fľaštičke pol hodinu loviť trblietky. Na nechtoch môžete vidieť nanesenú jednu vrstvu, ktorú som nanášala skôr kvôli lepšiemu odlakovaniu. Úžasný však je aj v hrubšej vrstve, tam však už treba počítať s dlhším odlakovávaním...
Lak mám zo stránky www.rajnechtov.sk, kde majú v ponuke samozrejme rôzne odtiene týchto O.P.I lakov, ale aj iné značky. Za seba ho môžem odporúčať, a už teraz si brúsim zuby na nejaký ďalší krásny kúsok, ktorý mi pribudne do zbierky :)

4 komentáre:

  1. Nádherný ♥
    Môj prvý OPI bol tiež trblič, z Euro kolekcie, taký oranžovo-zlatý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajímavý odstín :) já žádný OPI nemám :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ten je nádherný, môj prvý bol tiež glitrový :) Laky od O.P.I. sú skvelé

    http://terehommikus.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ich mam asi 100 pracujem s nimi OPI je naj ❤️❤️👍🏼👌🏼

    OdpovedaťOdstrániť