14. 9. 2015

Moji BALEA pomocníci tohto leta

Dávno sa tu neobjavilo nič z DM drogérie, a keďže sa mi aktuálne pár produktov nazbieralo, rozhodla som sa ich nafotiť spolu, nech je to také pestrejšie :) Teraz mi však už prišli ďalšie dve veci na testovanie, a poviem vám, je sa na čo tešiť. No rovnakú radosť som mala aj z týchto produktov. Poďme teda pekne po poriadku a začnem zľava...
Prvým je Balea kokosový sprchovací gél, ktorý si ešte šetrím z posledných síl :)) Nie je však iba taký ledajaký, no obsahuje trblietky, na ktoré som sa, priznávam, veľmi tešila. Myslela som si totiž, že sa na pokožke po použití udržia, žiaľ nie je tomu tak. Nevadí, vôňa je natoľko krásna, že to "prežijem" i bez trblietok :) Inak - čo sa vône týka, nie je to, aspoň pre mňa, typický kokos, no myslím, že je tá vôňa v takej jemnejšej forme, no výdrž má celkom slušnú!
Taktiež sa mi páči i samotná farba gélu. Modrý či tyrkysový? som teda ešte doposiaľ fakt nemala, no rozhodne je to zaujímavejšie ako sa sprchovať s nejakou klasikou :) Penivosť hodnotím na výbornú, netreba z neho vytlačiť veľa, pretože vytvára bohatú penu... Teraz mám dokonca morskú hubku či ako sa to volá, takže si sprchu užívam ešte viac. 
Balea sprchové gély sú podľa mňa veľmi dobré, nakoľko za smiešnu sumu - 0,99€/250ml máte na výber obrovské množstvo vôní, takže je isté, že si vyberie každý! Ja ho určite odporúčam!
Ďalším skvelým pomocníkom je Balea osviežujúci sprej na tvár, ktorý mi prišiel akurát keď boli tie neznesiteľné trópy, takže som ho testovala o sto šesť! Dovtedy som obľubovala termálnu vodu od Biodermy, no striekať "do vzduchu" toľko peniažkov už nebudem, a tak som odvtedy vypotrebovala už niekoľko balení tejto podstatne lacnejšej varianty za ďalšiu smiešnu sumu 1,59€.
Dokonca aj rozmedzie sprejovania sa mi zdá lepšie ako má sprej od Biodermy. Mám pocit, že pokryje väčšiu plochu. Ťahala som ho so sebou všade. Jeden doma, druhý v práci, tretí v kabelke atď. :)) Pre ešte lepší efekt odporúčam vložiť do chladničky, a potom sa osviežovať ako o život - jedna báseň :)) Fakt veľká spokojnosť! Našťastie však už horúčavy skončili, a nás čaká, verím, že krásne babie leto...
A na samý záver Balea deo roll-on active. Guličkové deo vôbec neobľubujem, skôr uprednostňujem sprejovú formu. V rámci testovania som ho však z času na čas použila. Vonia veľmi pekne a aj celkom dlho, takže z tohto smeru nie je čo vytknúť. Mne však na guličkách nesmierne vadí ten moment po nanesení, kedy mám celé podpazušie "mokré". Používala som ho len vtedy ak som mala na sebe tielko, a deo tak mal čas voľne uschnúť. Pretože čakať len tak, kým uschne, na to ja proste nie som... 
Vôňa však výborne prekryje arómu potu :) No efekt isto nie je 48hodinový, veď to poznáte z vlastnej skúsenosti... Tento údaj ja osobne neberiem do úvahy a pokojne si vystačím s 12hodinovou výdržou...

Tak a na úplny záver Vám kladiem otázku, ktorý z recenzovaných produktov Vás zaujal najviac? Máte niektorý doma taktiež?

2 komentáre:

  1. Nejvíc mě zaujala termální voda, ale toto léto jsem měla velkou od Biodermy, takže nebyl důvod pořizovat jinou, každopádně za rok na léto se po ní asi mrknu :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě nejvíce zaujal sprchový gel. Škoda, že třpytky nezůstanou i po osprchování. :-D Kuličkové antiperspiranty taky nemám ráda ze stejného důvodu jako ty. Dávám přednost tuhým antiperspirantům a antiperspirantům ve spreji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť