14. 9. 2015

MAYBELLINE Colorama Top Coat RITA ORA

Tak sa mi zdá, že som dávno nepísala o žiadnom laku, preto to dneska napravíme. Rada by som vám predstavila Top Coat od Maybelline z kolekcie Rita Ora

V podstate ide o číry základ, ktorý je doplnený množstvom bodiek a kosoštvorcov v zelenom odtieni. 

Zelená sa mi páči, ale na ostatných, nie na mne... Viem si ju však predstaviť ešte v jemnej vrstve na bielom podklade. Ja však ten pravý už nejakú hodnú chvíľu hľadám... Preto som pre lepšiu predstavu nafotila lak na nechtoch v dvoch vrstách.

Pokračovanie TU.

3 komentáre:

  1. Já na ty top coaty moc nejsem, nemám moc ráda hrubý povrch na nehtech :) Ale barvička hezká :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky mi hlavně při odlakování vadí hrubší částice v laku, ale vypadá krásně. :) Budu ráda, když se zúčastníš mé give away :) Měj se hezky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tenhle top coat mě moc nezaujal, ale bude to spíše barvou, protože zelenou zrovna moc nemusím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť