21. 9. 2015

MAVALA vyhladzujúci peeling na chodidlá

Postupom času, ako spoznávam viac a viac produktov značky MAVALA, sa presviedčam o ich vysokej kvalite a kladiem si otázku - prečo som po nich nesiahla doteraz? Nevadí, ako sa hovorí - lepšie neskoro ako nikdy, takže teraz mám aspoň čo doháňať. :)

Tentokrát som si na mušku vzala produkt určený na starostlivosť o chodidlá - SMOOTHING SCRUB CREAM vyhladzujúci peeling.

Jeho oficiálny popis je nasledovný:

Exkluzívne zloženie so 100% podielom mikročastíc morských rias, ktoré pôsobia abrazívne.

Účinky: 
  • šetrne a efektívne odstraňuje stvrdnutú pokožku
  • zanecháva pokožku vláčnu a pružnú
  • príjemne vonia

Aplikácia

Používajte raz týždenne po niektorom z kúpeľov radu MAVALA FOOT CARE. 

Pokračovanie TU.

3 komentáre:

  1. peelingy na chodilá mám rada, aj tento mám vo svojej zbierke a som spokojná, je to taký doplnok k "obyčajnej" starostlivosti o chodidlá a veľa žien z okolia ani nevie že také dačo existuje :)

    OdpovedaťOdstrániť