23. 9. 2015

L´oréal Professionnel Paris suché šampóny

Suché šampóny míňam veľmi rýchlo, avšak nie s každým som spokojná. U niektorých mi nesedí vôňa, iné zase zanechávajú vlasy totálne biele, takže je potrebné vydať veľa energie pri rozčesávaní. Tieto mám z www.nanicvlasy.sk. Spokojná som bola s obidvoma, avšak ten vľavo má iba 78ml, takže je skôr vhodný na cestovanie, nakoľko nezaberie veľa miesta, no ušetrí kopu času!
Oba sú už totálne vypotrebované, preto lovím v pamäti moju spokojnosť v dobe používania :)) Páčilo sa mi, že sprejovali rovnomerne a celkom veľký priestor naraz. Oba mali príjemnú vôňu, a najmä mi nelepili vlasy ako niektoré iné... Ja som ich používala každý tretí deň, nakoľko umývanie vlasov obdeň ma už skutočne nebaví...
Inak - vy používate suchý šampón na celé vlasy či len ku korienkom ako ja? Vlasy sa mi totiž mastia iba tam, takže ho nepoužívam na celú dĺžku vlasov... Tieto dva navyše vlasy pekne nadvihli a pridali im na objeme, takže som mala ďalší deň bez umývania zažehnaný!
Cena je tiež viac než prijateľná, preto ak hľadáte nejaký ďalší, ktorý by ste vyskúšali, vrelo odporúčam to väčšie balenie :))

2 komentáre:

  1. Já jsem suchý šampon ještě nezkoušela, nějak nemám potřebu :) Vlasy si myju po třech dnech, což mi nepřijde tak často, takže susché šampony nevyužiju :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť