19. 9. 2015

GOSH intenzívna linka na oči

Opäť je mi cťou, že nám do značiek, ktoré testujeme, pribúda ďalšia kvalitná dánska značka GOSH. Túto značku ja sama používam už niekoľko rokov a tvorí asi 70% časť môjho kozmetického kufríka!

Doposiaľ mám odskúšané nespočetné množstvo produktov a so spokojným srdiečkom môžem zhodnotiť, že sú to kvalitné produkty na veľmi vysokej úrovni.

Ja som pre vás otestovala túto linku na oči v mojom obľúbenom čiernom odtieni. Bola so mnou už aj na kúpalisku a rovnako si ju v piatok beriem na dovolenku. Vlastne, už ju mám zbalenú v kozmetickej taštičke, aby som na ňu náhodou nezabudla. :)

Pokračovanie TU.

3 komentáre:

  1. Já mám radši tekuté linky než ve fixu, většinou mi moc nedržely nebo nebyly intenzivně černé :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa už dlhšie chystám na hnedu linku,vraj je parádna.máš vyskúšané aj štetce gosh?ja mám jeden plochý skosený na tiene alebo linku.ten je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gosh štetce zatiaľ nemám, ale ďakujem za pripomenutie, musím sa na ne pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť