16. 9. 2015

BEAUTYCYCLE riasenka zväčšujúca objem rias

Druhým produktom, ktorý som mala možnosť otestovať od značky BEAUTYCYCLE, je táto riasenka zväčšujúca objem rias

Riasenky, ako som vám už kedysi spomínala, míňam celkom rýchlo. Zvyknem totižto kombinovať aj viaceré naraz, takže potrebujem mať rozpoužívaných viacero kusov.

K riasenke som nenašla žiadny oficiálny popis, takže za jej hlavný cieľ považujem zväčšenie objemu rias. Moje riasy sú celkom problémové. Niekedy totiž stačí jedno použitie a s danou riasenkou spokojne spolunažívam dlhú dobu. Inokedy zase potrebujem viac času, aby sme si na seba zvykli. Niektoré riasenky je potrebné rozpoužívať, a až potom sa ukážu v plnej kráse.

S touto som si sadla od prvej aplikácie. Osobne však mám bežne radšej riasy podstatne výraznejšie, no na denné líčenie si myslím, že postačuje.

Pokračovanie TU.

2 komentáre: