15. 9. 2015

ARTISTRY™ YOUTH XTEND™ Spevňujúci a vyhladzujúci podkladový make-up

Tento make-up mi prišiel ako na zavolanie, pretože sa mi akurát vtedy všetky zásoby make-upov začali míňať ,ako "na potvoru", naraz. Keď som však zistila, aká je jeho cena (51,26€), hneď mi bolo jasné, že je to jednoznačne najdrahší make-up, aký som doposiaľ mala možnosť otestovať, preto boli moje požiadavky naň nesmierne vysoké.

Na úvod, ako to už u mňa býva zvykom, si uvedieme niekoľko oficiálnych informácií...

YOUTH XTEND predstavuje rad výrobkov určených na starostlivosť o pleť a pokladových prípravkov navrhnutých s cieľom udržať mladistvý vzhľad pokožky. Znižuje viditeľnosť jemných liniek a vrások a prinavracia pleti žiarivosť.

Pokračovanie TU.

2 komentáre:

  1. Krásny článok, a skvelý typ!:)

    Krásny víkend!
    xoxo

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť