15. 9. 2015

Ako dopadli moje prvé pokusy s farebnými kontaktnými šošovkami?

Už veľmi dávno som túžila vyskúšať farebné kontaktné šošovky, nakoľko mám svoje oči hnedé, vždy ma lákalo mať ich aspoň na chvíľku modré či zelené. Tento rok som sa už naplno odhodlala a tak som si vybrala TopVue Color z www.sosovky-kontaktne.sk. Niekde som totiž čítala, že hnedú farbu lepšie prekryjú zelené inde zase že modré, tak som sa chcela presvedčiť na vlastné oči :))
Bohužiaľ mojim nedopatrením som vymazala fotky, kde som mala aplikované modré šošovky, takže som rada, že mám aspoň túto jednu, kde mám modrú na prste... Tak či tak, s modrou bol ten efekt minimálny. Lepšie mi kryli zelené. Pre mňa ako totálneho začiatočníka sa na stránke nachádza presný návod ako so šošovkami počas aplikácie, a aj tak celkovo zaobchádzať, takže som s tým nemala najmenší problém.
Skúsiť som to skúsila, takže mám už dušičku namieste, no pravidelne by som si ich nevedela predstaviť nosiť. Napriek tomu, že tak na striedačku sa mi ich darilo vložiť úplne bez problémov, inokedy mi to zase robilo problém... A aj po niekoľkých hodinách čo som ich mala v očiach som mala taký zlý pocit, a stále som ich tam cítila.
s bleskom/bez blesku
Na foto vpravo som po asi dvojhodinovom spánku, preto si prosím mihalnice skúste nevšímať :)) Inak - okrem toho, že sú samotné šošovky väčšie ako mám svoje oči, vyzeralo to podľa mňa celkom milo, avšak vadí mi ten veľký priestor okolo zreničky, ktoré si myslím, že pokojne mohol byť oveľa menší.

Koniec koncov som však tejto skúsenosti rada. Sama som neverila, či mi to fakt dokáže farbu očí prekryť a čo sa farby týka, bola som spokojná na sto percent!

Používate niektoré kontaktné šošovky? Sedia Vám veľkostne? A máte rovnako divný pocit v očiach, keď ich máte nasadené?

4 komentáre:

  1. Párkrát jsem nad tím přemýšlela, že bych zkusila nějaké barevné, ale přijde mi to zbytečné ty oči trápit :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych chtěla modrou barvu, ale nedokážu si představit, že bych si měla něco do očí dát. Asi by mi tam čočky vadily stejně jako tobě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nosím kontaktné šošovky už asi 14 rokov, mala som aj farebné. Keďže ich cítiš v oku, znamená to, že máš nesprávnu veľkosť. Preto treba čočky riešiť výlučne u oftalmológa, ktorý ti zmerá priemer rohovky, určí veľkosť šošovky a jej zakrivenie...
    Vkladanie a vykladanie je len vecou praxe, mne to teraz zaberie asi 10 sekúnd obe oči aj s príchodom do kúpelne. Ale s farebnými som sa neskamarátila ani ja, mám zelené oči, a mala som smaragdovo-zelené šošovky, aj dioptrické, ktoré mi však spôsobovali brutálne začervenanie oka a veľmi ma dráždili. Bolo to kvôli ich rozmeru, ja potrebujem ten najmenší, a ten ani vo farbe nevyrábajú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak toto som vôbec nevedela, že sú aj šošovky presne na mieru. nevadí, aj tak som to dlhodobo nechcela používať, chcela som len skúsiť :) ale dakujem za info, som o trošku múdrejšia :))

      Odstrániť