18. 7. 2015

NOVINKY! YVES ROCHER laky na nechty

V júni značka YVES ROCHER predstavila novinkové laky, a niekoľko z nich uvidíte aj v tomto príspevku. Nad tým, ktorú fotku zvolím ako úvodnú som vôbec nepremýšľala, nakoľko som z tejto dvojkombinácie totálne nadšená, voľba bola jasná okamžite! Fialový odtieň 35 AUBERGINE PROFOND, resp. tento lak je s gélovým efektom. Pre plné krytie - ako vždy - odporúčam naniesť dve vrstvy. No v prípade krátkych nechtoch postačí aj jedna. Ja však potrebujem prekryť špičky :)

V žiadnom prípade lakovania som nepoužívala nadlak, takže budete môcť na fotografiách vidieť, aký je výsledný efekt každého z nich... Tento fialový sa vo flakóniku nezdal, že by sa mi mohol až takto veľmi páčiť, no akonáhle som ešte prstenník dozdobila odtieňom 93 ARGENT PAILETTÉ, bola som hotová!
Ďalším odtieňom gélového laku je 56 ORANGE SANGUINE, na ktorom rovnako dobre vynikne "gélový efekt". Na leto je to odtieň ako stvorený... Tieto gélové laky mi vydržali o deň dlhšie ako tie nasledujúce, a to 4 dni, potom už úradoval odlakovač :))

Zloženie týchto lakov je obohatené o živicu elemi. Laky sa teda jednoducho nanášajú, a schnú skutočne bleskurýchle. Nechty navyše nepoškodzujú. Zloženie je tiež bez ftalátov, formaldehydu, toluénu a gáfru.
Pekným žiarivým odtieňom je aj 22 ROSE CAMÉLIA, ktorý však ako vidno, nekryje dostatočne ani v dvoch vrstvách. Takže u mňa sú potrebné minimálne tri...

Všetky spomínané odtiene sú bez obsahu trblietok, no v ponuke je kopu rôznych odtieňov. Treba si len nájsť ten pravý podľa vkusu :))
Možno ste už postrehli, no ak nie, zelené laky vôbec neobľubujem, i keď takto na fotke sa mi to celkom páči, no dlho som ich nevydržala mať... Prosto toto nie je môj obľúbený odtieň... Kryje však veľmi dobre - oproti predošlému.

Pochváliť by som chcela tiež štetčeky, ktoré sú vejárovitého tvaru, a teda stačí pár ťahov a nechty sú celkom rýchlo nalakované.

Na fotografii s ružovým odtieňom vidno ešte jeden priesvitný lak, ktorý je v podstate urýchľovač zasychania nalakovaných nechtov, čo je podľa mňa parádny vynález :) Stačí ním len prejsť nechty a behom pár sekúnd je lak skutočne zaschnutý - nielen naoko, ale skutočne.

Teraz sa už len spýtam - ktorý odtieň sa Vám zapáčil? Tiež Vás ohúrila tá prvá kombinácia fialového so striebornými trblietkami?

8 komentárov:

  1. Krásne laky a veľmi pekné upravené nechty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A najkrajší je zelený a potom ten fialový

      Odstrániť
  2. Wow, máš nádherné nehty. Laky jsou moc pěkné. Nejvíce se mi líbí asi ten fialový na první fotce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Waau,kráásne nechty Neli, a farbičky tiež..:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné nehty a ty laky jsou boží! Musím si aspoň pro dva skočit :)

    The 15 Weird Questions

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc se mi líbí ten tmavě fialový lak a máš krásné nehty :-)

    OdpovedaťOdstrániť