9. 7. 2015

NOVINKA! GOSH lak na nechty z kolekcie Colorful Fairy Tale

Všimli ste si už na pultoch Fann parfumérií túto krásnu kolekciu? Ja mám práve na nechtoch jeden odtieň laku, ktorý krásne vynikne aj na krátkych nechtoch - aspoň mne sa veľmi páči. Nechty som už mala v dezolátnom stave, takže šli pekne nakrátko a teraz sa len teším ako znova dorastajú do krásy :)

Táto najnovšia kolekcia pozostáva zo 4 kombinácií očných odtieňov v paletke, riasenky a 4 odtieňov lakov na nechty. Tento môj nesie názov 636 SUNKISSED, ktorý ho totálne vystihuje :)) Veľmi pekný koralovo oranžový odtieň je ako stvorené na slnečné dni k bazénu či k moru, alebo prosto kamkoľvek sa ho rozhodnete nalakovať :))
Samotný odtieň neobsahuje žiadne trblietky a úžasne sa hodí k opálenej pokožke - na nej priam až svieti :)) Je to taký, povedala by som, dievčenský odtieň, ktorým nemáte čo pokaziť... 

Lak sa pýši novým veľkým štetcom, ktorý teda uľahčuje a skracuje aplikáciu. Pre výsledný efekt by postačovala aj jedna vrstva, ja však klasicky nanášam dve :)) Novinka po sebe zanecháva úchvatný lesk, takže nie je potrebné použiť ani nadlak. Ani ja som ho teda nenaniesla, a samy môžete vidieť, že je fakt lesklý. Takto bez nadlaku mi vydržal 3 dni, čo je teraz tak akurát, pretože teraz mením laky fakt veľmi často. Vy tiež?
Páči sa mi však ešte jeden detial, ktorý možno niektoré považujete za zanedbateľný - no pre mňa to na dizajne pridáva bod navyše :) Na vrchnáčiku totiž pribudlo logo značky, ktoré doposiaľ na predošlých lakoch chýbalo. Mne sa to takto páči omnoho viacej...

Kvalitovo produkt znova nesklamal - po nalakovaní sa nevytvárajú bublinky, lak kryje pekne a plynule a navyše zasychá bleskurýchle. Je teda len na Vás, ktorý odtieň bude Vášmu srdiečku najbližší :))

2 komentáre:

  1. Odstin je nadherny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej vo fannku som nebola sto rokov,ale pojdem omkrnuť.farbička veľmi podarená

    OdpovedaťOdstrániť