3. 7. 2015

HONOR 6 PLUS s jeho úžasnými 2 fotoaparátmi!

Znova sa mi naskytla možnosť otestovať další z HONOR(www.honor6plus.sk) smartfónov, a ja som ani sekundu nezaváhala - samozrejme s tým vedomím, že som telefón mala iba zapožičaný, teda mi nezostal, aby sme predišli zbytočne závisti a pod. :)) Zaujali ma totiž jeho dva fotoaparáty - práve tie boli hlavným dôvodom, prečo som telefón chcela skúsiť!
Ak ste pozorne čítali moje predošlé "recenzie" na smartfóny viete, že mi skôr záleží na dizajne ako na vlastnostiach. V podstate veľmi nesmskujem, skôr volám, pretože som lenivá ťukať písmenká :) Internet využívam tiež len v núdzových prípadoch, keď pri sebe nemám tablet, takže hlavným je pre mňa dovolať sa, ale keď telefón dokáže robiť zaujímavé fotky - to ma vie jednoznačne potešiť!
Čo sa dizajnu všeobecne týka - viete, že mám radšej bielu farbu, no inak som s výzorom Honor 6 Plus spokojná. Jediné čo by som prijala by bolo to, keby bol smartfón o niečo tenší. Na druhú stranu mi však veľmi vyhovoval 5,5 palcový displej, ktorý bol skutočne famózny, takže som si v kľude na ňom pozrela aj nejaké tie filmy...
Ďalšou zaujímavosťou je, že na to, aby ste vložili do smartfóny SIM kartu či pamäťovú kartu - potrebujete takúto "spinku", ktorú vsuniete do otvoru, a tak vyskočí priestor pre kartu - s týmto som sa tiež ešte nestretla, rovnako ako s dvoma fotoaparátmi, a Vy???
Fukncie by som povedala, že sú taká tá klasika, čo už má väčšina týchto novších smartfónov. Ja však veľmi obľubujem, ak sa dá displej odomknúť dvoma ťuknutiami - to je proste moje :)) A potom ak náhodou schmatnem telefón, ktorý túto funkciu nepodporuje, ťukám ako o život :D 

Prejdime teda k fotografiám, ktorých tu bude viac ako dosť. Som si vedomá, že nie sú úplne dokonalé, ale podľa mňa aj nedokonalosť má svoje čaro - a práve vďaka nej sú fotografie zaujímavé a jedinečné, súhlasíte somnou?

Nie sú nijako upravované, no v telefóne boli ešte krajšie, ako ich zobrazuje mne na PC, takže to asi závisí len od kvality obrazovky, preto dúfam, že Vám ich ukáže tak ako si to predstavujem ja :)))
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
 #WithHonor6+
Mne sa fotky fakt veľmi páčia, veľkú úlohu v tom hrá najmä to rozostrenie pozadia, ktoré takto pekne len tak hocijaký telefón nedokáže... Rovnaký podiel na tom má aj kvalitné zaostrovanie!

Ak teda radi/y fotíte, verím, že Honor 6 Plus Vás v tomto smere určite nesklame :) A ak sa Vám moje fotografie zhotovené práve týmto smartfónom páčia, môžete ma podporiť kliknutím na TENTO link, ďakujem :)))

2 komentáre:

  1. Fotky dělá opravdu pěkné. Nejvíce se mi líbí záběr vody. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Súhlasím s Genevrou, ten záber vody sa skutočne podaril....a celkovo s´tie fotky viac než zaujímavé!

    OdpovedaťOdstrániť