9. 7. 2015

Čo Vy a zľavové portály?

Zvyknete sem-tam zablúdiť na nejaké zľavové portály, ktoré ponúkajú zaujímavé zľavy? Ja som cez víkend jeden taký našla TU.

A prešmejdila som ho od A po Z :)) Určite popozerajte, pretože tam nájdete kopu zľavových kódov, ktoré sa jednoducho a hlavne nekomplikovane dajú využiť!

Je jedno či sa jedná o elektroniku, jedlo, letenky... Proste tam nájdete všetko možné. Ja som sa samozrejme zamerala na kozmetiku, a keďže tieto posledné dni boli hotovým masakrom, zháňam poriadny dezodorant, ktorý s potením zatočí na plné obrátky :))

Budem preto rada, ak mi sem napíšete Vaše tipy na kvalitný dezodorant, ktorý ani v horúčavách nedokáže sklamať...

1 komentár:

  1. Já pužívám hlavně antiperspiranty proti pocení. Mám v plánu si koupit od Ziaji blokátor potu a potom mě už snad žádný deodorant nezklame. :-) Jinak na takové slevové portály nechodím, ale díky za tip, jdu se tam více porozhlídnout. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť