8. 6. 2015

V hlavnej réžii NOVINKY NIVEA spevňujúce telové mlieko do sprchy a suchý olej na opaľovanie

Už komplet všetky musíte vedieť, že odkedy prišli na trh tieto NIVEA telové mlieka do sprchy, iné u mňa šancu nemajú - jedine ak tak na krátke testovanie - potom sa z nich stávajú krémy na ruky :)) Teraz však mám už kompletnú zbierku všetkých, no niektoré sú už skoro na dne, a keďže s touto novinkou som doposiaľ najspokojnejšia, budem si pravdepodobne kupovať už len toto :)
Poďme ale pekne po poriadku, a začala by som sprchovým gélom hawai flower & oil, ktorý ako už môžete vidieť na fotografii, nie je takým klasickým sprchovým gélom. Tento totiž obsahuje olejové perličky, vďaka ktorým pokožke dodáva úžasný pocit hebkosti. Vonia skutočne pekne, veď ako inak by mohol voňať kvet havajskej plumérie?! :) Na leto je tá vôňa ako stvorená. Čo sa penivosti týka - aj v tomto smere som spokojná a nemám čo vytknúť. Doposiaľ som sa s iným ako dobrým sprchovým gélom od Nivei ani nestretla, takže je len na Vás po ktorom siahnete, a či skôr uprednostňujete vôňu - ako ja, alebo dávate dôraz na účinky...
A môžeme prejsť k mojej srdcovke, ktorú dookola omielam v každej recenzii na akékoľvek telové mlieka :D Niektoré možno nie ste z týchto telových mliek do sprchy nadšené - možno Vám nepostačujú ich hydratačné účinky, a najviac Vám vyhovujú klasické telové mlieka... Pre môj typ pokožky však bohate vystačujú, nakoľko mám pokožku normálnu, nie suchú - nemám si na čo sťažovať, a teda práve pre to ich vychvaľujem všade-možne.
A v čom je teda výnimočná táto novinka a líši sa od ostatných? Tajomstvo spočíva v unikátnej technológii - koenzým Q10, masážne perličky a mentol. Koenzým Q10 je tomto mlieku obsiahnutý v žltých perličkách vo vysokej koncentrácii, dodáva bunkám energiu a obnovuje pružnosť a pevnosť pokožky. Účinky masážnych perličiek okamžite pocítite. V jednom kroku zlepšujú prekrvenie pokožky a zároveň poskytujú ľahký masážny efekt. Chladivá sila mentolu Vás dokonale osvieži, povzbudí a po rannej sprche skvele naštartuje Váš deň, no rovnako ho príjemne zakončí!
Najviac si ho užívam tento týždeň, keď sú vonku ozajstné horúčavy, a keď prídem zo záhrady, nič ma tak nedokáže osviežiť ako toto mliečko. Príjemne moju pokožku schladí, prevonia, dodá potrebnú hydratáciu - proste ho milujem, čo viac Vám tu budem písať :)) Nabudúce však určite kupujem to väčšie balenie, ktoré sa cenovo vyplatí o kúsok viac... Spokojná som aj so spevňujúcim efektom, ktorý i keď nie je extrémne viditeľný, rozdiel tam vidno istotne je! Takže spomedzi všetkých telových mliek do sprchy je toto môj absolútny favorit!
Teraz cez leto ho budem striedať s týmto mliekom po opaľovaní - podľa toho, ako veľmi sa budem v ten ktorý deň na slnku zdržiavať :)) Niekoľkokrát som ho už vyskúšať stihla, a nemôžem konštatovať nič iné, ako to, že ma Nivea ani tentokrát ani v najmenšom nesklamala! Uhorky ako také milujem, a už čoskoro mi dozrejú prvé kúsky vo fólii takže budem pojedať o sto šesť a už sa neviem dočkať... Rovnako ich však obľubujem aj v kozmetike, pretože po sebe zanechávajú skvelý osviežujúci pocit a príjemnú vôňu. Pokožku tiež hydratuje a upokojuje po pobyte na slniečku, ktoré je v posledné dni fakt dosť intenzívne :)
A k letu samozrejme neodmysliteľne patria opaľovacie krémy, mlieka, oleje... A práve novinku - suchý olej v spreji aktuálne používam. Možno sa mnohé bojíte toho, že keď to je olej, automaticky z neho budete celé umastené, ulepené a podobne. Ja mám však len tie najlepšie skúsenosti, a i keď prvotné sekundy po natretí som skutočne olejová - behom chvíľočky sa olej vsiakne do pokožky, oživí ju leskom - avšak na dotyk vôbec nie som mastná. Rovnako by som chcela pochváliť, že nešpiní plavky, ako zvykne robiť niekoľko iných olejov...
I keď je pravdou, že by mi pokojne stačil SPF 6-10, tento 30 HIGH je určený pre ešte neopálenú pokožku, čo je presne môj prípad, potom to však určite stiahnem na menší OF :)) Tento suchý olej však obsahuje prírodné rastlinné výťažky, ktoré podporujú tvorbu pokožke vlastného melanínu, a tým pri pravidelnej aplikácii prispievajú k intenzívnejšiemu opáleniu pokožky. A práve takéto produkty uprednostňujem, pred tými "obyčajnými".
Vôňu, povedala by som nemá žiadnu špecifickú, krátko po natretí sa, aj to málo úplne vyprchá, takže týmto možno poteším tie, ktoré fandíte skôr neparfumovaným produktom... Za seba teda môžem s pokojným svedomím tieto produkty odporúčať ďalej, pretože som s nimi veľmi spokojná, a verím, že ak sa rozhodnete vyskúšať niektorý z nich, tiež budete spokojné :))

5 komentárov:

  1. Miluji tělové mléka do sprchy! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě teda více láká ten sprchový gel, vypadá moc hezky a věřím, že pěkně voní. Tělové mléka do sprchy mě moc nelákají.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok :) Ja tieto sprchové mlieka tiež zbožňujem, ale striedam ich, Balea, Nivea, Fa .. a som s nimi veľmi spokojná :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tělová mléka do sprchy mě tedy nikdy nechytla. Každopádně ten sprchový gel Hawaii Flower se mi líbí moc, ten si musím pořídit :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten suchý olej si chci pořídit, ale sáhnu asi po OF20.

    OdpovedaťOdstrániť