19. 6. 2015

NOVINKA! ORLY EPIX FLEXIBLE COLOR

Stihli ste už otestovať túto novinku od ORLY? Že nie?! Tak Vás dneska trošku navnadím ku kúpe - možno :) 

EPIX FLEXIBLE SYSTEM je ďalším krokom v oblasti vývoja nechtoveho priemyslu, ktorý sa radí medzi klasické laky na nechty a gély. Hlavnou výhodou je ľahká aplikácia / odstránenie a vytvrdenie prirodzeným svetlom. EPIX ponuka 36 nových odtienov vo veľkosti 18 ml.

Mne do zbierky pribudli dva úžasné odtiene, ktoré najviac vyniknú cez leto, nakoľko tento ružový odtieň BACKLIT obsahuje fialovo-modrý shimmer, a ten zlatý odtieň SPECIAL EFFECTS je v podstate holografický odtieň - takže slniečko je jeho najväčším kamarátom :)) Sama sa neviem rozhodnúť, ktorý z nich sa mi páči viac - oba sú totiž jedinečné a zaujímavé svojim spôsobom...
Z mojich predchádzajúcich kladných skúseností s lakmi značky ORLY som usúdila, že tieto novinky ma rovnako nedokážu sklamať, a výsledkom toho bola 6-7dňová výdrž lakov. Presne podľa odporúčaní - po 3 dňoch som nechty prelakovala topcoat-om, vďaka čomu sa obnovil lesk lakov a ešte viac prehĺbila samotná výdrž. 
Dokonca ani po tom týždňovom nosení nechty neboli príliš opotrebované - skôr mi chýbajú také útržky zo špičiek nechtov, no každopádne to nie je nič hrozné. Pokojne by ešte nejaké tie 2-3dni prežili, avšak tak dlho s jedným odtieňom na nechtoch nevydržím, veď ma poznáte :)
Štetček je klasickej veľkosti a tvaru a u mňa platí klasika nadovšetko, takže som si prišla na svoje. Krytie je už v prvej vrstve celkom fajn - podľa toho akú hrubú ju samozrejme nanesiem, ale tak či tak aplikujem vždy dve vrstvy - neznášam totiž ak lak poriadne nekryje a vidno mi špičky nechtov.

Odlakovávanie je úplne jednoduché - ako aj pri obyčajných lakoch, a aj napriek tomu, že to nie sú klasické krémovky, no obsahujú shimmer, odlakovávam ich vždy v celku rýchlo - takže žiadne nervy... Ak Vás nezaujali moje dva odtiene, na výber je skutočne široká paleta, preto si každá nájde to svoje, veď mrknite SEM.
Natočila som aj krátke video - totálna amatérčina, ale aby ste aspoň ako-tak videli v akcii ten krásny holograf :))

4 komentáre:

  1. Máš moc pěkné nehty a ty odstíny jsou opravdu nádherné. :-) Líbí se mi oba, možná trošku více ten růžový.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne odstiny, moc se mi libi ten zlaty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne odtiene, ten zlatý je užasný ! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tieto laky ma naozaj dostali. Nádherná farba super fotky.

    To NAJ pre baby TU :-)


    OdpovedaťOdstrániť