1. 6. 2015

MAX FACTOR Masterpiece Transform riasenka

Dovoľte mi milé dámy predstaviť Vám riasenku MASTERPIECE TRANSFORM od Max Factor, ktorá si ma za posledné mesiace získala viac než dosť! 

Pridáva sa k riasenkám Masterpiece a Masterpiece MAX a doplňuje tak kolekciu objemových riaseniek.


50 rokov od chvíle, kedy pán Max Factor zmenil svet maskár uvedením prvej maskary s aplikátorom vo forme kefky, značka odhaľuje svoju najnovšiu inováciu. Vyvinutá a inšpirovaná profesionálnym umením líčenia, maskara Masterpiece Transform ohlasuje revolúciu v procese nanášania maskary. Úzka kefka umožňuje plný kontakt s plochou rias, ktoré napĺňa okamžitým objemom už pri prvom ťahu. Tenký aplikátor s krátkymi štetinkami zachytáva a zhusťuje každú jednu riasu od korienka po konček. Výsledkom je pôsobivý WOW efekt rias.

Veľa žien si myslí, že čím väčšia je kefka, tým väčší je aj efekt, no tajomstvo dych vyrážajúcich rias spočíva v úzkych aplikátoroch. Úzka kefka tejto novinky umožňuje plný kontakt s plochou rias, ktoré napĺňa objemom už pri prvom ťahu. 
Preverená celosvetovou kreatívnou riaditeľkou Max Factor, Pat McGrath, počas módneho týždňa v New Yorku, unikátna maskara s úzkou kefkou sa stala obľúbenou pomôckou v kruhu profesionálnych vizážistov na celom svete. Tí vedia, že úzky aplikátor s krátkymi štetinkami prinesie riasam rýchlu premenu a bohatý objem. 
 
V zákulisí módnej prehliadky jeseň/zima 2014 značky Victoria Beckham aplikovala Pat McGrath maskaru Masterpiece Transform priamo ku korienkom rias modeliek pre vytvorenie vzhľadu, ktorý perfektne ladil s estetikou predvádzaných modelov.
Tenký aplikátor s krátkymi štetinkami prinesie riasam rýchlu premenu a bohatý objem. Táto úzka kefka bola vyvinutá tak, aby zachytila jednotlivé riasy a naplnila ich sýtou farbou. Kefka je skutočne jedinečná, a jej podobnú som doposiaľ v zbierke ani nemala, takže to bola pre mňa úplna novinka. O to radšej však som, že sme si sadli od prvého okamihu.

Štetinky sú skôr kratšie - ku koncu sa trošku predlžujú, a povedala by som, že nie sú nahusto rozložené. Efekt však dokáže vytvoriť podľa môjho usúdenia veľmi pekný, a hlavne už prvá vrstva vyzerá vyhovujúco - čo sa mi stáva iba pri minime riaseniek, avšak ako ma už poznáte, zásadne nanášam vždy dve vrstvy, nech je ten výraz ešte väčší :))
Táto verzia ale nie je úplne tou najnovšou, pretože na trh pribudla ďalšia, verím, že rovnako - alebo i viac, kvalitná riasenka MASTERPIECE GLAMOUR EXTENSION, ktorej kefka je identická s touto, no mám dojem, že sa na nej nachádza väčší počet štetiniek. Naživo som ju nevidela, no z obrázkov sa mi to tak marí :)
Máloktoré riasenky mi dokážu spraviť pekné spodné riasy - tie mám skutočne v úbohom stave, no táto s tým nemala najmenší problém. Pravdaže, okrem toho, že aj tie vrchné sú veľmi pekné, vytočené, zhustené a predĺžené. Rovnako kvitujem skutočný čierny odtieň, no zároveň kvôli nemu nemám problémy pri odličovaní. Moje citlivé oči tiež nemajú žiadne námietky, nakoľko zloženie riasenky ich nijako nedráždi, a čo je najviac TOP - v akom stave ráno riasy nalíčim, v takom zostanú počas celého dňa až do večera - takže tento test dopadol na jednotku, a úprimne Vám môžem Masterpiece Transform odporúčať :))

4 komentáre:

  1. Dokáže udělat opravdu pěkné řasy. Mám teď řasenku od Maybelline Lash sensational a jsem s ní také moc spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Udělá pěkné řasy :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne si to nafotila :) aj ked mne sa úplne tie riasy nepáčia ako to urobí :) giveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost ziskovosti

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovedaťOdstrániť