11. 6. 2015

NOVINKA! ASTOR Quick & SHINE lak na nechty s vysokým leskom

Nasledujúce dni sa môžete tešiť na kopu noviniek od značky ASTOR. Prvú recenziu som sa rozhodla odštartovať novým lakom na nechty, ktorý je dostupný v 28 žiarivých odtieňoch. Zloženie je revolučné v tom, že na jednu aplikáciu postačí jediná vrstva, a už v nej má lak dokonalý jas a farbu, ktorá nezanecháva pruhy a uschne behom 45 sekúnd - tomuto som spočiatku veriť nechcela, no výsledok ma milo prekvapil a lak bol skutočne do minúty suchý.
Mne do zbierky pribudol úžasný barbínovský odtieň 202 I´M IN THE PINK. Takéto odtiene mám najradšej a hlavne teraz v lete krásne ukážu na opálenom tele :)) Lakovala som ho nasledovne - naniesla som podkladový lak, naň jednu vrstvu tohto ružového zázraku, a tentokrát som to neukončila ani nadlakom, aby ste mali možnosť vidieť výsledný, myslím, že veľmi pekný lesklý a bezchybný finish.
S lakom sa mi pracuje dobre, chcela by som však najmä pochváliť štetček, ktorý má na tom celkom veľkú zásluhu. Je dostatočne široký a dobre zastrihnutý, takže lakuje rýchlo a dá sa s ním vytvarovať pekný oblúk pri kožtičke nechtov. V nositeľnom stave mi vydrží také 3-4 dni - ale zase na druhú stranu dlhšiu výdrž takto na leto ani nepreferujem, keďže si laky mením dosť často - podľa nálady, oblečenia a podobne...
Táto novinka neobsahuje jedinú trblietku, preto aj odlakovávanie prebieha ľahko a rýchlo. S ASTOR lakmi mám doposiaľ iba dobré skúsenosti, pretože za málo peňazí si kúpite kvalitné laky, ktoré aj čo-to vydržia, a nezlúpnu sa hodinu po nalakovaní! Za seba teda môžem odporúčať ďalej, avšak ak Vás nezaujal konkrétne tento odtieň, bežte sa popozerať na ostatné :))

4 komentáre:

  1. Nádherný odstín laku! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten odstín laku je vážně nádherný, jinak musím říct, že mám políčeno na ty modré stíny :)

    New in: May 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, opravdu nádherný a ten lesk, paráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na nehtech vypadá moc hezky a to na růžové laky moc nejsem :-)

    OdpovedaťOdstrániť