13. 5. 2015

TANGLE TEEZER Original Black - revolúcia v rozčesávaní vlasov

O Tangle Teezer kefách na vlasy sa už toho nahovorilo a napísalo dosť na to, aby som aspoň jednu z nich  (zatiaľ) vyskúšala aj ja. A svoj výber určite neľutujem. Doteraz som mávala kefy na vlasy z Avonu, ktoré mi moje riedke vlasy ešte viac preriedili, takže som prichádzala nielen o nervy pri česaní ale aj o poriadne hŕstky vlasov, čomu je však už dnes našťastie koniec!
Štetiny Tangle Teezer Original sú špeciálne rozvrhnuté tak, že majú jedinečnú schopnosť ohnúť sa nad zamotaným miestom. Bez problémov rozčeše aj tie najväčšie "chuchvalce" a uzly vo vlasoch. Vlasy budú pevnejšie, zdravšie a žiarivejšie pri pravidelnom používaní. I keď osobne nemám veľmi problémy s rozčesávaním vlasov, rozdiel som zbadala okamžite, keďže táto kefa mi vlasy ani raz nešklbne, zatiaľ čo predtým to bolo na pravidelnom poriadku...
Kefa úžasne sadne do dlane, takže použitie asi ani nemôže byť jednoduchšie. Ja ju mám z www.nanicvlasy.sk, kde ju možno kúpiť iba za 8,90€, avšak v ponuke majú viaceré varianty v rôznych farebných odtieňoch, teda je len na Vás, ktorá Vám padne do oka...
Ak stále váhate nad kúpou - s istotou Vám môžem tvrdiť, že ak sa konečne odhodláte vyskúšať ju - budete banovať, že ste si ju nekúpili už dávno - tak ako ja! :)) Vlasy mám ani nie za minútu rozčesané, bez akejkoľvek bolesti, a najmä šetrne. Všímam si totiž na končekoch vlasov, že sa mi neštiepia/nerozdvojujú... A i keď som kedysi čítala, že by sa vlasy tesne po umytí česať nemali, táto kefa tento mýtus totálne vyvrátila :))

Máte Tangle Teezer tiež? Ktorý typ konkrétne? A farbu? :))

4 komentáre:

  1. Mám fialovoružovú verziu Salon Elite a tiež si už bez neho neviem predstaviť česanie! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kúpila som si ho vo Viedni a po mesiaci sa mi stratil... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ešte veru nemám ale začínam nad ňou zvažovať :D ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chcela by som ho skúsiť, ale keďže mám kučeravé vlasy, po rozčesaní vyzerajú naprd, takže neviem .. :)

    OdpovedaťOdstrániť