28. 5. 2015

RYOR brečtanový gél proti celulitíde

Kedysi som podobné srandičky neuznávala a teda ani nepoužívala. Teraz mám však už niekoľko balení vypotrebovaných, a keď vidím aspoň minimálne výsledky, vždy sa večer "prehovorím" a poriadne sa ponatieram. Nie že by tá celulitída nejako viditeľne mizla, ale vďaka pravidelnému používaniu rôznych obdobností je pokožka na stehnách úplne iná ako predtým...
Tento brečtanový gél od RYOR-u(kúpite TU) som už vypotrebovala trošku dávnejšie, no iste za zmienku stojí. Odporúča sa nanášať ho najmä ráno, no vtedy som rada, že som, takže som aplikáciu presunula na večer. I keď vôňa nie je extra lákavá, efekt podľa mňa hovorí za seba, pretože pokožku výborne hydratuje, zjemňuje, spevňuje a zvyšuje jej pevnosť a elasticitu.
Zopár sekúnd po nanesení som pociťovala mierne lepivý pocit, ktorý však nakoniec behom chvíľky zmizol. Ako hovorím, s efektom som bola veľmi spokojná, i keď ruku na srdce - žiadny gél/krém/olej si úplne s celulitídou neporadí(resp. taký, ktorý by to zvládol som ešte nemala), no osobne si myslím, že používaním práve takýchto produktov môžeme jej stav aspoň minimálne zlepšiť, a tak ja pokračujem v mojej "vyhlásenej" vojne proti celulitíde ďalšími produktami, o ktorých si tu tiež niekedy budete môcť prečítať :))

Tiež to nevzdávate s natieraním tej mrchy, alebo to nijako neriešite??

5 komentárov:

  1. Teď na jaře na sebe vždycky začínám patlat přípravky proti celulititě, ne že bych nějakou extra měla, ale hladká kůže je zkrátka hladká kůže :) Aktuálně používám produkt od Ziaji, je fajn, ale určitě vyzkouším i tento gel od Ryoru. Moc díky za tip :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky používám tyto krémy a když je zkombinuješ se zdravým životním stylem a cvičením, tak i pomáhají, jen nevím zda více ten krém nebo zdravý životní styl. :-) Ale musím souhlasit, že pokožka je po použití taková hezčí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý tip, děkuji. Určitě vyzkouším. :)

    OdpovedaťOdstrániť