18. 5. 2015

NOVINKY! DM drogerie marec/apríl 2015

Stý raz sa budem opakovať - ale viete, že čo sa telových mliek týka, iba príležitostne nejaké použijem, pretože už používam iba Niveu do sprchy, avšak táto sprejová novinka Balea si ma získala rovnako a míňam ho rýchlosťou blesku. Obsahuje 10% aloe vera a glycerín, takže o hydratáciu lepšie postarané asi ani nemôže byť. Navyše po nanesení mám jemný chladivý pocit, čiže na blížiace sa horúčavy je ako stvorené!
Ako bonus má neuveriteľnú vôňu, na ktorej som už pravdepodobne závislá, a tak ho musím počas dňa používať namiesto krému na ruky, aby som si mohla stále tú vôňu pripomínať :)) Mliečko sa pomerne tesne po rozotretí vpije do pokožky, no zanechá ju na dlhý čas príjemne hydratovanú, akoby mala na sebe nejaký ochranný film - proste parádička, a odporúčam túto novinku všetkým, ktoré sú rovnako lenivé ako ja používať klasické telové mlieka! (iba za 3€)
Ďalšou novinkou v sortimente je nová vlastná značka dm Bio, z ktorej som mala možnosť ochutnať túto jablkovo-mangovú šťavu, ktorá pozostáva z jablkovej šťavy(75%) a magnovej drene(25%), ktoré boli vyprodukované v ekologickom poľnohospodárstve. Napriek pomeru percent som z nej viac cítila mango ako jablko, no bola veľmi chutná, hustá a celkom aj zasíti, keďže som ju "stiahla" tesne pred obedom, musela som si dať malú pauzu kým som sa mohla naobedovať :)
A poslednú novinku, ktorú mám doma síce nevyužívam veľmi na ten účel, na ktorý je určená, ale našla som jej inú funkciu :) Je to totiž Balea Trend It Up parfum na vlasy. Ja si však vlasy umývam každý druhý deň, takže ani veľmi nemajú kedy "zosmradnúť". V zafajčenom priestore sa snažím ak, tak zdržiavať minimálne...
Niekoľkokrát som ho aplikovala aj do vlasov, aby som teda skúsila, aký je, a zhodnotila som, že vôňa je pomerne intenzívna(sladká), dlhotrvajúca a prebila mi aj vôňu šampónu, preto verím, že by si poradila aj s inými "zápachmi". Vôňa sa mi páči, a tak parfum používam ako osvieženie vzduchu, pretože inak by som ho asi len veľmi ťažko minula, pretože nasprejovať si vlasy mi napadne, resp. nenapadne skoro vôbec :))
Ktorý produkt z týchto noviniek by ste vo Vašej domácnosti privítali Vy? Využili by ste ten parfum na vlasy či ani nie?

6 komentárov:

  1. Zajimave novinky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som z tých džúsov jablkový a kokosový a boli veľmi chutné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tu jablkovo-mangovou šťávu musím zkusit :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Džús sa chystám skúsiť rovnako ako aj to telové mlieko v spreji, len mám záväzok že predtým miniem aspoň nejaké iné telové mlieko čo mám doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To telové mlieko som už obzerala, ale nebola som si istá, či ho chcem, ale musím povedať, že si poň zajtra asi dojdem :)
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta Balea má super spreje do vlasů:)

    OdpovedaťOdstrániť