8. 5. 2015

MAKEUP REVOLUTION

Tieto produkty mám už fakt dosť dlho na to, aby sa tu na ne objavila recenzia, len keby som ja hlava deravá na to stále nezabúdala, už by tu bola dávno :/ Ale lepšie neskoro ako nikdy :))

Na blogoch sa značka Makeup Revolution objavuje pomerne často, a čo by som to bola za blogerku, keby som si na paškál nevzala tiež zopár produktov?! Mám ich z www.makeuprevolution.cz, a nakoľko posielajú aj na SK(bleskovo:)), môžete bežať popozerať ponuku. Navyše pri dosiahnutí hodnoty objednávky 27€ máte dopravu zdarma! Takže ak by ste si same za toľko objednať nechceli, môžete sa spojiť s kamarátkami...
Ja som si vybrala tekutú čiernu linku na oči, 4 mono tiene a 3 bázy pod očné tiene. Bohužiaľ, nie so všetkým som spokojná, takže rovno by som začala produktom, ktorý využívam najviac :) Je ním práve linka, s ktorou sa mi pracuje tak jednoducho - až sa mi tomu nechce veriť. Odtieň je čierno-čierny - tak ako si to predstavujem. Štetčeku rovnako nie je čo vytknúť - je tenší, takže nie je problém vytvoriť si i úplne najtenšiu linku, ja však mám radšej trošku hrubšie... Počas dňa absolútne nie je potrebné ju dokreslovať, drží na svojom mieste až do odlíčenia - takže parádička!
Nadmieru spokojná som aj s týmito mono tieňmi, ktoré používam do kútika oka a pod obočie - mohli ste ich vidieť na všetkých posledných líčeniach, ktoré sa tu objavili. (To isté platí aj o linke) :) 3 sú s trblietkami, jeden úplne matný. Intenzita je úžasná aj bez použitia bázy. Krásne rozjasnia oči a dodajú im ten správny šmrnc. Jednoznačne linku a tiene odporúčam vyskúšať, avšak žiaľ ani jedna z báz nesplnila moje očakávania...
Mojou hlavnou požiadavkou po použití bázy je, aby sa mi tiene nezlievali do záhybov, a to žiaľ všetky tieto tri robia. Skúšala som ich už s rôznymi tieňmi, rôznymi značkami a stále ten istý výsledok. I keď boli tiene po použití báz výraznejšie, všetka radosť sa stratila, keď sa objavili pásiky v záhyboch, takže bázy pre mňa určite nie, ale s ostatnými produktami som moc spokojná!

6 komentárov:

  1. Ty monostiny me zaujaly, jsou opravdu skvele pigmentovane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pigmentace stínů je vážně dokonalá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám paletku iconic,dávam ju na bázu z avonu a celkom ujde.rovnako ako paletka rozjasňovač,bronzer,lícenka.velmi dobrá.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Makeup Revolution jsem zatím nic nevyzkoušela. Nedávno ale začali tuto značku prodávat u nás v drogerii, tak se tam určitě na nějaké prudkty zajdu podívat. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak o revolution som este nepocula :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tuhle značku mám moc ráda, zbožňuji hlavně jejich paletky očních stínů, ty za tu cenu nemají co se týče kvality konkurenci :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť