4. 5. 2015

GIVEAWAY MISS SPORTY!

Pred nedávnom mi prišiel takýto balíček od Miss Sporty, za čo im veľmi pekne ďakujem, ale keďže niektoré produkty už mám, rozhodla som sa ich posunúť ďalej - jednej z Vás. Podmienkou však bude po otestovaní mi poslať buď link na recenziu - ak máte blog, ak nie, tak aspoň do e-mailu zopár viet ako ste s produktami spokojné, teda spokojná :)

Podmienky sú nasledovné:
- byť zo SR alebo ČR
- byť členom môjho blogu prostredníctvom GFC
- byť fanúšikom MISS SPORTY fanpage
- byť fanúšikom mojej fanpage.

Giveaway vyhodnotím 18.5. Dovtedy, samozrejme aj potom, mi môžete odporúčať, ktorý MISS SPORTY produkt stojí za vyskúšanie :)) Ďakujem a držím palce!

79 komentárov:

  1. Sledujem cez GFC ako Barborka a na FB ako Barbora Bačíková :)
    Ja osobne mám od Miss sporty rada ceruzky na oči aj korektory :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám od miss sporty veľmi rada ten rúž v pere (neviem to inak pomenovať :D ) Má skvelú výdrž a aj výber farieb je veľmi dobrý. U mňa jeden z top produktov.
    Gfc: Sofia
    Fb: Sofia Sophy
    sofia.gumanova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem. Gfc- Natalia Kalusova
    Fb- Natália Natt Kalusová
    Od miss sporty mam rada laky na nechty, korektory

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC Caroline
    Fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleduji blog i fb jako Caroline Red-haired
    Od Miss sporty si kupuji většinou laky na nehty
    xlolkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    od Miss Sporty mám veľmi rada laky na nechty, očné tiene...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Velice ráda se testování zúčastním, můj blog je Blueberry Pink, www.blueberrypink.cz.

    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: toto meno :)
    fb: Veronika Hubinská
    ja zbožňujem od miss sporty riasenky a laky na nechty :)
    veve.hub@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak toto je mega super GA :) ja milujem laky na nechty a pravdupovediac si kupujem najmä od Miss Sporty, lebo som s nimi asi najviac spokojná, ten tretí taký do oranžova doma mám, ale tie ostatné vyzerajú tiež krásne. Plus kozmetika, tak to je mega :)
    sima.slosarova@gmail.com
    FB: Simona Šlosárová
    gfc: Simona

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Christy
    Sledujem aj na FB. :)
    Tiež väčšinou kupujem od nich iba laky :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  11. fb: Katka Čavojcová, gfc: Katarína Čavojcová, mail: cavojcovakatarina@gmail.com
    S radosťou tieto produkty vyskúšam :) Už dávnejšie som nič od Miss Sporty nekúpila, kupovala som kedysi čiernu ceruzku a laky na nechty.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. FB Miška Pavlíková, GFC Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Miluji jejich laky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC Nikola Orechovská
    FB Nika Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    od miss sporty mám akurát tú ružovú riasenku, obyčajnú a milujem ju, je to moja stálica a bola to prvá riasenka s ktorou som sa začala líčiť :) taktiež mám rada aj penový makeup, síce na tvári nevydrží dlho ale som s ním spokojná .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj, sleduji tě zde i na FB jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Já momentálně mám od MS tři laky, myslím že z loňské letní kolekce, ty pastelové:)
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ČR :)
    GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Já od Miss sporty miluju řasenku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sleduji přes GFC jako Kriss a na FB jako Kristina Procházková
    mail: kiss.iii@seznam.cz
    Od Miss Sporty mám nejraději řasenky, momentálně používám velkou tlustou fialovou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Od Miss Sporty jsem si už dlouho nic nekoupila, ale moc ráda bych zase nějaké produkty vyzkoušela :)
    Sleduji všude jako Aneta Štěpánská. Email : AnetaStepanska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Sleduji jako Barbora Hápová, e-mail: Barbora.Hapova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. krásná giveaway, MS mám hrozně ráda! :)
    GFC: Pett T.
    FB: Petra Turoňová
    mail: pett.turonova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem Tvoj super web na

    FCB ako Janka Bániková Božiková
    GFC ako Janka Banikova

    E-mail: janka.banikova@gmail.com

    Milujem laky na nechty od Miss sporty kde kvalita=cena :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Testovat takove produkty by bylo urcite super, od Miss Sporty mam rada hlavne rasenky :-)

    GFC : Whatever
    FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC Genevra, FB Martina Lesová, email genevra43@gmail.com. Od miss sporty mám ráda jejich laky. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  23. To sú ale krásne produkty, a tie laky sú nádherné. Mojím naj produktom je špirála v žltom obale - je bezkonkurenčná.
    Sledujem na GFC, FB ako Dominika Pastierová. Email: pastierovad@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ozaj krásna giveway a máš pekný blog. :) Najviac ma tam zaujala tá fialová ceruzka, ale aj špirála má pekný obal. A ak by som vyhrala, tak by som určite napísala o produktoch blog. Od Miss Sporty som mala kedysi taký bledoružový mono očný tieň a zelenú ceruzku na oči. Teraz už mám od nich iba laky na nechty. :)

    GFC: Simona Derzsiová
    FB: Simona Derzsiová
    e-mail - side3@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  25. fb Barborka Perháčová
    gfc Barbora Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. fb Viera Sedlakova
    gfc Viera Sedlakova
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Krásná giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Miss sporty mám momentálně voňavky a jsou skvělé! Docela vydrží a v práci mi je všichni chválí!
    Vše sleduji pod jménem Klára Komrsová, k.komrsova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: ZdeňkaM
    FB: Denika Abomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Krásná Giveaway :)
    GFC: Lucie Martináková
    FB: Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Simona J.
    FB Simona Jeřábková
    simonaa13@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Ja mám veľmi obľúbený Miss Sporty Instant Lip Colour & Shine 020 Candy Plum

    OdpovedaťOdstrániť
  34. FB:Lucia Pentíková
    GFC:Lucia Pentíková
    luckap123@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. FB - kikina Kristýna Košuličová
    GFC - kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. FB - kikina Kristýna Košuličová
    GFC - kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Přes GFC i na obou fb sleduju jako Iveta Skutková
    Od Miss sporty mám nejradši asi laky, z těch jsem naprosto nadšená a jsou rozhodně jedny z mých nejoblíbenějších.. A taky mnyslím, že určitě stojí za vyzkoušení řasenka Lash millionaire mascara, která je naprosto dokonalá :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC a fb sleduju jako Hana Yen Hoa
    Mail: hanatranyenhoa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Adéél
    FB: zaru mucikex
    adelkazamrzlova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    Od Miss Sporty jsou strašně super tužky na oči a řasenky x)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Od MS jsem nic neměla už několik let - až na laky na nehty, takže bych moc ráda vyzkoušela a sepsala nějakou tu recenzi.. Zvlášt se mi líbí laky, BB a tužky.. No a nejzvědavější jsem na make-up. Věřím, že tuhle značku opomíjím jen ze zvyku a když koukám, co mají za novinky, nejspíš dělám chybu :))

    na fb sleduji jako Kristýna Rudolfská, na GFC jako Gabrielová .)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC Veronika
    FB Véronique Mračková
    Od této značky mám nejraději laky a make-up :)
    vermrackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC i FB Kateřina Výmolová
    Od této značky miluju laky na nehty mám jich snad milion!
    vymolovak@gmail.com
    Podívej se na můj blog: http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Naprosto miluju jejich laky a řasenky:)

    GFC a FB: Anežka Koroze

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC Nela Richterová
    FB Nely Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Mycakestyle1, FB: Pavla Kostková, kostkova.pavla@centrum.cz

    Nejvíc by mě zajímala ta řasenka, slyšela jsem na ni docela dost chvály. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sledujem Vás cez GFC ako Veronika Baluchová, e-mai: jemica@azet.sk, FB: Veronika Baluchová. Čo sa týka tejto značky, obľubujem najviac laky, ktoré vlastním v krásnych jarných farbičkách. Keďže sa líčim jemne a vlete takmer vôbec, určite by som chcela vyskúšať aj BB krém bronze, na leto ako stvorený.

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Sledujem cez GFC a FB ako Danka Novotná, e-mail: dankanovotna50@centrum.sk. K tejto značke som verná asi 10 rokov nedám naň dopustiť. Osvedčila sa mi dekoratívna kozmetika ako aj pleťová.Ostávam jej aj naďalej verná.

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Opravdu ráda mám jejich laky na nehty:)
    GFC: Terezkaa_
    FB: Tereza Rozumková
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Lak na nehty color clubbing v odstinu 020 - krasna nude barvicka :)
    ok-makeup@email.cz
    Karolína Ondrašíková - fb
    ok-makeup Karolina GFC

    OdpovedaťOdstrániť
  51. gfc : kate
    fb : ivana pavelkova
    od miss sporty mám ráda laky na nehty a řasenky, tak bych byla zvědavá i na toto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC a FB Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC i FB Kamila Ligasová
    kamcamhdalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC i FB Kamila Ligasová
    kamcamhdalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. od miss sporty mam rada laky s bielym vrchnacikom
    gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  56. gfc tento ucet
    fb:Teri vopatová
    terinkav.7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. GFC a FB: Žaneta Korbelová
    zk.nhkladruby(zavináč)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC: ZuZu
    FB: ZuZu Predaj
    sabova24@gmail.com

    Miss Sporty je jedna z mojich naj značiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. od miss sporty si kupujem laky - sú krásne
    sledujem tu ako Miriama Ďuranová
    na FB - ako Miriama Lešňovská
    miriama.duranova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  60. GFC: Elysia
    FB: Katka Krchová
    elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Splňuji vše pod jménem Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Díky za soutěž, hlavně laky Miss Sporty jsou povětšinou super!
    GFC i FB jako Lucie Spěváková.
    Mail: jikgf@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. hotovo Oli K
    jesterecka(@)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Sladuju, likuju, recenze není problém. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC : Simus Benková
    FB : Simike Benková
    Najradšej mám laky ^^ Doma mám menšiu zbierku od nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. GFC: Dinky
    Facebook: Diana Dinky
    dinkyka@gmail.com
    Od Miss Sporty mám doma pár lakov na nechty. Ich laky majú pekné farby a v normálnej cenovej kategórii. Od tejto značky si najviac kupujem mascary, s ktorímy som bola doteraz poväčšine spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    Od Miss Sporty mám ráda laky na nehty :)
    E-mail: Nechvatalova9(zavináč)seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Sleduji tě přes GFC: Niki Majtánová
    FB: Niki Majtánová a LuxyBeauty
    E-mail: Nniki13@seznam.cz

    Miss Sporty mám celkem ráda. Mám ráda jejich laky na nehty a úplně miluji jejich řasenky. Moje nejoblíbenější je Studio Lash 3D Volumythic, která dělá krásné a dlouhé řasy. Makeupy jsem od nich ještě nezkoušela a celkem by mě zajímali, jelikož jsem na ně slyšela chválu i negativní reakce.

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Gfc Iru Slováků
    Fb Irenka Slováková
    Od miss sporty pouzivam laky na nehty a oblibila jsem si jejich tvarenky

    OdpovedaťOdstrániť
  72. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi D Voilá
    Priznám sa že produkty od Miss sporty nepoužívam, ale rada vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. gfc i fb-Jana Svobodová
    Také k miss sporty moc netíhnu,ale určitě ráda něco vyzkouším,laky jsou prý fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. GFC: Kačka Šusterová
    FB: Kačka Šusterová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. jako GFC jsem Marwi H, fb Marwi Holíková, značku miss sporty mám asi nejoblíbenější, jelikož neustále u ní nakupuji laky, mám s nimi úžasnou zkušenost - jsou levné, ale kvalitní a mají tak překrásné barvy :) poté mám ještě řasenku, taky skvělá kvalita, jinak mimo to ti moc držím palce s blogem, je úžasný!

    OdpovedaťOdstrániť
  76. sleduji tento blog přes gmail - rendemes@gmail.com - Renata Okáčová
    oboje stránky liklé přes Renata Okáčová fb
    zkušenost mám s laky na nehty jsou boží :3

    OdpovedaťOdstrániť