17. 5. 2015

Fytofontana Stem Cells Pure dvojfázový odličovač očí

Po dlhej dobe som moju obľúbenú Biodermu vymenila za odličovač tejto pre mňa doposiaľ neznámej značky. Ako môžete vidieť na fotke, už ho domíňavam a úprimne sa veľmi teším, že sa vraciam k Bioderme. Nie že by bol zlý, ale micelárka mi jednoducho vyhovuje najviac. 
"Biotechnologický odličovač očných partií obsahuje aktivátor humánnych kmeňových buniek a rastlinné kmeňové bunky. Tento komplex podporuje aktivitu nečinných kmeňových buniek pokožky, čím obnovuje pokožku tváre. Vďaka dvojfázovému zloženiu účinne odstraňuje make-up očného okolia a odstraňuje vrásky okolo očí. Prípravok je bez alkoholu a mydla."
Keďže je dvojfázový, je jasné, že ho je potrebné pred každým použitím poriadne potriasť, aby sa obe zložky zmiešali dohromady. I keď som už vyššie spomenula, že micelárka od Biodermy je u mňa úplne TOP, chválim aj tento odličovač, nakoľko i keď som to niekedy s množstvom prehnala, oči ma absolútne neštípali ani jeden jedinýkrát za celú dobu používania, a práve za toto si u mňa veľmi šplhol! :)
Či by mi ale nejako výraznejšie mizli vrásky v okolí očí som nezbadala, ale produkt odličuje dobre. Aj keď mu to trvá dlhšie, ako som zvyknutá pri micelárke, no nie je to nič hrozné... Ak mávate problémy práve s tým, že Vás odličovač štípe, odporúčam skúsiť tento - v tomto iste nesklame, ja ale zostávam verná micelárnej vode...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára