12. 4. 2015

YANKEE CANDLE Cappuccino Truffle

Drahé moje :) To, že si udržujem vrelú lásku k YANKEE CANDLE už musíte všetky vedieť :)) Naposledy som si zadovážila vôňu BEACH FLOWERS, ktorá je ako stvorená na toto jarné, i nadchádzajúce letné obdobie. 

Na testovanie mi však prišla novinka CAPPUCCINO TRUFFLE, a ja som sa znova presvedčila o tom, že táto značka je jednoducho tá NAJ! Vonia rovnako neodolateľne ako Vaša obľúbená káva - snúbi sa v nej kombinácia praženej kávy s nádherne zamatovou čokoládou.

Ako vždy, snažila som sa sviečku čo najskôr pofotiť ešte pred zapálením, no potom som už držala zapalovač v ruke a čakala čo po zapálení nastane... A môžete mi veriť, že o "zážitok" mám vďaka tejto novinke postarané. Veď kto by nemal rád vôňu kávy, ktorú ešte dopĺňa štipka čokolády?

Pokračovanie TU.

3 komentáre:

  1. Asi si je budu muset taky pořídit, každý je chválí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yankee Candle také miluji a tuhle vůni si rozhodně nesmím nechat ujít :)

    Spotřebováno: Březen 2015

    OdpovedaťOdstrániť