17. 4. 2015

V hlavnej úlohe ORLY One Night Stand podlak pre glitrové laky a už žiadne nervy pri odlakovávaní!

Dávno sme tu nemali žiadny lakovací post, však sa nemýlim? A keďže mám doma už nejaký ten týždeň úžasný - pre mňa revolučný produkt, vďaka ktorému už odlakovávanie glitrových lakov je nadobro zažehnané, musím sa oň s Vami podeliť. Jedná sa o ORLY One Night Stand podlak, ktorý k nechtu priľne podľa popisu na 1-2 dni, keď som si však nechty až tak nenamáčala príliš do vody, zvládol aj 3 dni!
Tajomstvo spočíva v tom, že po tých 2-3 dňoch vďaka tomuto podlaku dokážete glitrový lak jednoducho zlupnúť - zajtra Vám sem doložím fotku zlúpnútého laku, aby ste mali predstavu ako to vyzerá v skutočnosti :))
Vôbec to nepoškodzuje nechty - takže som z neho unesená a odkedy ho mám, lakujem glitrový lak jeden za druhým :D Osobne som veľmi vďačná za takýto vynález, pretože odlakovávanie takýchto lakov nie je teda nič pre mňa a vôbec na to nemám nervy...
Moje úplne prvé pokusy boli s týmito dvoma glitrovými lakmi z kolekcie COLORBLAST. Prvým z nich je odtieň BRONZE CHUNKY GLITTER, ktorý som lakovala priamo na One Night Stand. Chcela som však vyskúšať, či tento podklad funguje aj ak naň dám ešte vrstvu klasického laku a až naň glitrový - čo som aplikovala na druhý odtieň COOL PINK CHUNKY GLITTER.
Neviem ako Vám, no mne sa práve táto druhá aplikácia pozdáva viac, keďže mi moje nechty vôbec nepresvitajú - ako to bolo pri prvom lakovaní, čo poviete? Laky sú podľa mňa úplne luxusné, v skutočnosti o mnoho krajšie ako na fotkách a teraz keď už aj slniečko vykúka sa budem blyšťať o sto šesť :)) 
Všetky vrstvy lakov sa aj v tomto prípade bez problémov dali odlúpnuť, takže ak sa rozhodnete vyskúšať tento podklad, kľudne naň môžete vrstviť akýkoľvek farebný lak a naň použiť ešte aj glitrový. A pokojne tiež môžete ten glitrový lak vrstviť podľa toho, aký efekt chcete dosiahnuť, ja som prvý lakovala v 3 vrstvách, a tento druhý myslím, že v dvoch.
Viete, že ja nie som na nejaké nailarty šikovná, takže svoju manikúru rada obzvláštňujem práve takýmto spôsobom pomocou rôznych trblietok či glitrov :) A ako sa páčia Vám?
takto perfektne behom minútky sa vďaka One Night Stand zbavím glitrov :)

2 komentáre:

  1. je to perfektné.rada si takéto trblietky dávam na nohy v lete..do sandálok.nádherne sa to trbliece na slnku.

    OdpovedaťOdstrániť