7. 4. 2015

STEPHEN CORDINA ručne vyrábané sviečky z prírodného sójového vosku - pohladenie pre dušu i telo!

Hovorí Vám niečo meno STEPHEN CORDINA? Ak nie, tak verte, že za zmienku stojí a niečo málo Vám teda o ňom napíšem :) Je to totiž akreditovaný aromaterapeut v alternatívnej terapii. Je certifikovaný vo výrobe parfumérii a prírodných pleťových produktov. Osobne dohliada na prípravu a tvorbu týchto produktov, preto sú zárukou vysokej kvality. 
Ja som od tohto výrobcu vyskúšala revolučné spojenie prírodnej aroma sviečky a balzamu na telo! Teraz sa iste pýtate, sviečku si mám aplikovať na telo? Veď ma za prvé popáli, a za druhé, prečo by som to robila? :)) Tieto luxusné ručne vyrábané sviečky sú vyrobené z tak jemného prírodného sójového vosku, že ich možno použiť ako zkľudňujúci a hydratačný balzam na ruky a telo. Jednoducho stačí ponoriť prst do rozohriateho vosku alebo ho naliať priamo na kožu. Teplota vosku je príjemných 40 stupňov.
Sviečky boli obe milo zabalené - ako vidíte na fotke vyššie v priesvitnom celofáne obalené čiernou stužkou s logom značky. Obe sú zo skla, a napriek tomu, že majú celkom jednoduchý dizajn, na oko pôsobia veľmi pekne :)) Ako vidíte pálila som dve rôzne vône - ruža a citrus a citrus a škorica. O čosi viac sa mi vôňou páči práve citrus so škoricou :) Sviečky sú zložením skutočne iné, ako som bola doteraz zvyknutá - väčšinu čo mám doma je z klasického parafínu... 
Intenzita zapálených sviečok je taká jemnejšia - úplne prirodzená a príjemná - žiadne bolehlavy. Avšak po nanesení vosku na ruky - to sa stalo už mojou rutinou tesne po rozpálení vosku :)) sa vôňa zintenzívni, teda na rukách ju cítim oveľa viac a dosť dlho! Ono to vyzerá akoby ste si na ruky naniesli olejček, avšak štruktúra je o kúsok hutnejšia. Po chvíľke sa síce krásne vsaje do pokožky, no dlhodobo ju hydratuje a vyživuje, bez toho aby ju zanechal na pocit mastnú.
Neviem ako pre Vás, no pre mňa sú tieto sviečky 2v1 úplna novinka, a doposiaľ som sa s ničím podobným nestretla. Tú menšiu variantu som už dávno spálila, avšak veľká má poriadnu výdrž. Aj momentálne pri písaní tohto postu ju mám zapálenú a stále v nej mám cca polovičku :)) Takže si ju užijem do sýtosti. Obe sa pekne rovnomerne pálili, takže s týmto nebol najmenší problém.
Samozrejme som bola najviac zvedavá, či sa naozaj nepopálim, ak dnu strčím prst a fakt sa popáliť nedá :)) Tieto sviečky boli pre mňa, teda jedna ešte stále je :) príjemnou zmenou po všetkých tých klasických sviečkach...  Navyše sú vyrobené bez akýchkoľvek umelým zložiek. Obsahujú proteiny, vlákninu a vitamín E, ktorý je pre kožu výborným antioxidantom. Takéto sójové sviečky produkujú oveľa menej sadzy ako klasické parafínové sviečky, a sú teda vhodnejšie pre alergikou. Ich spaľovaním sa nezvyšuje obsah CO2 v atmosfére. Sójový vosk horí pomalšie a tak sviečky vydržia o polovicu dlhšie než parafínové. 

2 komentáre:

  1. Páni, to vypadá hodně zajímavě, ale stejně bych se i tak bála, že se popálím :)

    Jak šetří shopaholici?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka uisťujem Ťa, že sa nieje vôbec čoho báť ! :))

      Odstrániť