2. 4. 2015

S veľkonočným upratovaním mi pomohla VILEDA!

Niektoré z Vás sú už osamostatnené, a tak je celé upratovanie na Vás, no rovnako tie, ktoré bývate s rodičmi, maminke iste pomáhate, preto Vám môžu prísť moje dnešné tipy viac ako vhod :))
Verím, že táto značka "upratovacích pomôcok" pre Vás nie je až takou novinkou, a možno aj mnohé z Vás máte niektorý z výrobkov doma. Ja ich používam už asi mesiac, a dovtedy som dlhodobo používala len švédske handričky, ktoré už žiaľ v poslednej dobe strácali radikálne na kvalite, tak som si povedala, že to chce skúsiť niečo nové! 
Výrobky budem spomínať pekne postupne(na fotke zľava-doprava), aby sme v tom nemali žiadny mišung :)) Prvou je teda asi tá najklasickejšia handrička na podlahu pre univerzálne použitie - je savá a trvanlivá. Určite nikdy nesklame, no mňa osobne viac zaujala jej kolegyňa, ktorú spomeniem nižšie. Ak ste však za úplnu klasiku - táto handrička nesklame.
Tak a toto je moja obľúbenkyňa - obojstranná mikrohandrička na podlahu. Jedna strana s power zónou odstráni odolnú špinu vrátane mastnej, a druhá jemnejšia umýva povrchy bez zanechania čmúh. Čo sa zloženia týka, zaujímavosťou je, že má vlákna 100x tenšie ako ľudský vlas, štiepené pod tlakom. Možno ju prať až na 60 °C, avšak pri nižšej teplote(40 °C) sa jej životnosť predĺži, navyše 40-tka bohate postačuje a handrička je po vypratí ako nová!
So švédskou utierkou je teda neporovnateľná - nakoľko tá už po mesačnom pravidelnom používaní žiaľ bola vhodná akurát tak na vyhodenie do koša, zatiaľčo táto si drží či už stálu farbu, no najmä tvar a hrúbku "materiálu", ktoré sa vôbec nemenia. Najideálnejšia je vraj pre dlažby a hrubé povrchy, avšak ja si ju veľmi pochvaľujem i na plávajúce podlahy, ktoré umývam s tou jemnou stranou, a teda nie je šanca, že by podlahu poškriabali alebo akokoľvek znehodnotili... Akurát mám jednu "výtku" - rozmery(50x40cm) mohli byť o niečo málo väčšie, pretože sa mi rýchlo zosúva zo smetáku :)
Pomocníkom do kúpeľne mi je handrička ANTI-KALK s abrazívnym povrchom s mikročiastočkami titánu, vďaka ktorým lepšie odstráni vodný kameň. Navyše povrch neškriabe a nezanecháva čmuhy. Napriek tomu, že pri používaní nie je potrebné používať žiaden chemický prostriedok, ja už zo zvyku si všetko pekne nastriekam, porozotieram, nechám niekoľko minút pôsobiť a následne všetko poutieram touto handričkou a všetko zmyjem vodou. S anti-kalk teda umývam vaňu, umývadlo a aj obkladačky.
Veľká noc sa nezaobíjde ani bez umývania okien, ktoré žiaľ teraz "umýva" aj dážď :( Tu som si pomáhala mikrohandričkou na okná. Priznám sa, že najskôr som sa bála, že si ani nezapamätám, ktorá handrička je na to, ale dnes ich beriem do rúk už úplne automaticky, a vôbec sa nad tým nezamýšľam :))
Okrem okien, ktorých máme požehnane, no našťastie ich až tak často neumývam, ju však pravidelne využívam aj na stolíky zo skla. Rovnako ako predošlé výrobky, aj táto handrička za sebou zanecháva kus dobrej práce bez čmúh :)) Čo viac si priať však? Tiež je vhodná aj do práčky. Všetky tieto handričky periem vždy pri teplote 40 °C, ktorá úplne na vypratie stačí. 
Najlepšou zo všetkých je jednoznačne táto novinka Actifibre, ktorú využívam na utieranie prachu, ale v podstate je vhodná na čokoľvek si len spomeniete! Po namočení sa zmení na úžasne jemnú handričku, ktorá tiež nepotrebuje žiadne chemikálie len čistú vodu. Páči sa mi na nej, že perfektne saje, takže povrch nikdy nezanechá mokrý - takže toto je môj úplny favorit spomedzi Vileda handričiek :)
A na koniec aj niečo na riad - PUR dvojbalenie hubiek, na ktorých mi vyhovuje, že v sebe dokážu dobre držať čistiaci prostriedok - teda mám na mysli JAR, alebo aktuálne PUR, ktorý používam. Doteraz som mávala také žlté hubky, ktoré sú síce tiež dobré, no rýchlo sa opotrebujú, a čo sa týka prostriedku PUR, často som ho musela aplikovať na hubku, pretože sa hneď vytrácal... Tu sa však pena pekne a dlho drží :) Super sa s ňou umývajú najmä teflónové panvice či hrnce.
Používate tiež nejakú VILEDA výrobok? Ak áno, ktorý konkrétne? Budem vďačná za každý nový tip ku kúpe, nakoľko všetky doteraz vyskúšané sa mi skutočne osvedčili, a tak švédske handričky už nechcem ani vidieť :)) Celú ponuku si môžete pozrieť TU.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára