24. 4. 2015

NOVINKA! GOSH GIANT BLUSH vysúvacia lícenka vo forme tyčinky

Niektoré možno viete, že s lícenkami som začala len nedávno. Dôvodom nepoužívania bolo, že som v tomto nemehlo :D So správnymi produktami to však už ako-tak zvládam, a najmä si všímam na sebe zmeny, ako vyzerám bez lícenky, a ako naopak dokáže pleť oživiť, keď ju použijem. A keď som sa dozvedela, akú novinku si pre nás tentokrát pripravila značka GOSH, no pravdupovediac bála som sa, ako sa s ňou dokážem popasovať...
GIANT BLUSH je totiž lícenka vo forme tyčinky, ktorá napriek tomu, že na prvý pohľad vyzerá až divoko, správnym použitím - teda dobrým rozmazaním pôsobí veľmi prirodzene a sviežo. Má krémovú konzistenciu a je možné ju vrstviť, ja si však úplne vystačím i s jednou jemnou vrstvou. Aplikácia je vzhľadom na moju "zručnosť" veľmi jednoduchá - lícenku nanášam priamo na líčka - spravím taký pásik, ktorý prstami porozotieram do strán a na záver ešte, aby to nepôsobilo príliš ostro, prebehnem štetcom.
Ja mám odtieň 04 PASSION, okrem ktorého sú dostupné ďalšie dva - 02 SHY a 06 PINK PARFAIT. Taký naprirodzenejší mi pripadá odtieň 02. Výdrž je dlhotrvácna, a tak vôbec nie je potreba sa počas dňa kontrolovať - aspoň v mojom prípade nie. Ak však rady máte líčka výraznejšie, behom necelej minútky si môžete efekt ešte zvýrazniť. Ja som však v tomto smere opatrnejšia - veď nie nadarmo sa vraví - menej je niekedy viac :)
Tentokrát ale mám jednu pripomienku k písmu na balení. Zatiaľčo doteraz som na GOSH produkty v tomto smere nedala dopustiť, tentokrát im to žiaľ nevyšlo, a písmo sa behom pár použití postupne šúpe, lepšie povedané rozmazáva. Nemá to nijaký dopad na kvalitu lícenky, avšak z estetickej stránky mi to trošku prekáža - tiež máte podobnú úchylku a musíte mať všetko tip-top? :))
Novinka má 5,5g a doba spotreby je až 36mesiacov, čo dúfam, že dovtedy ju aj stihnem spotrebovať :) Aktuálne(do konca mesiaca) je dokonca na ňu vo Fann-parfumériách akcia, a teda si ju môžete zadovážiť za 8,80€. Ktorý odtieň najviac upútal Vás?

4 komentáre:

  1. to ma bavi :) ale ja by som ju pouzila aj ako ruz :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mi tiež hneď napadlo, tak som to skúsila, no robí mi strašné šupinky :/

      Odstrániť
  2. mám niečo podobné od alverde.bola to limitka.je to velmi fajnová vec.majú niečo do seba lícenky,to je fakt.

    OdpovedaťOdstrániť