28. 4. 2015

GLISS KUR HYALURON + HAIR FILLER

Značka GLISS KUR ma asi nikdy nedokáže sklamať! Naposledy som používala šampón, kondicionér a BB skrášľovač.
Rad HYALURON + HAIR FILLER je ako stvorený pre moje rednúce vlasy. Má totiž receptúru s hyalurónovým komplexom a komplexom tekutého keratínu, vďaka ktorým vlasy získajú väčšiu hebkosť, hustotu a posilnenie.
Produktom nemám absolútne čo vytknúť - šampón bezchybný, a tieto ich kondicionéry v spreji sú mojou veľkou láskou. Používam ich hneď po vysušení uterákom, nastiekam do vlasov, prečešiem a ide sa fúkať! :) Vôňa rovnako ani v tomto prípade nesklamala. Pre mňa je vždy spojenie Gliss Kur šampónu a kondicionéru veľmi silná kombinácia, a mne osobne úplne postačujúca. 
Jediný produkt, ktorý bohužiaľ nejako zabúdať používať je tento BB - z neznámeho dôvodu. Proste po použití kondicionéru už nezvyknem používať niečo ďalšie - teda vlastne ano, ale to až po vyfúkaní vlasov aplikujem do dĺžky vlasov kvapku olejčeku na vlasy. Preto tento skrášľovač musím mať blízko umývadla, aby som naň stále myslela a nezabudla ho použiť.
Ak však mám šťastný deň, a použijem ho :D vlásky mi zanechá jemné a hebké, príjemne vyhladené a lesklé. Na jedno použitie mi stačí rozotrieť v dlaniach vo veľkosti hrášku a aplikujem ho do dĺžok a končekov vlasov ešte pred žehlením, ktoré tento produkt dostane počas žehlenia hlbšie do vlasov a tak už nie je potrebné použiť ani olejček...

To by bolo tak v skratke všetko, a na záver by som chcela vyzvedať od Vás, ktoré Gliss Kur produkty máte rady zase Vy? :)

1 komentár: