16. 4. 2015

BATTLE: SONY XPERIA Z1 Compact - SONY XPERIA Z3

Pri poslednom poste na smartfón ZET trojku som Vám prisľúbila, že v blízkej dobe môžete očakávať porovnanie s jej predchodkyňou zet jednotkou compact, a dnes nastala ta pravá chvíľa! :)) Na začiatok by som chcela uviesť, že je na preferenciách každej/každého z nás, či mu viac vyhovuje telefón väčších rozmerov, alebo si kľudne vystačí aj s niečim kompaktnejším. Ja som v tomto smere za väčší komfort :))
So Z3 som sa už žiaľ musela rozlúčiť :( a aktuálne teda využívam túto ružovú krásavicu - ktorú som mala ako úplne prvú v tej limetkovej verzii, pamätáte sa? Teraz som však mala možnosť porovnať ich, a u mňa je jasným víťazom Z3 - najhlavnejšie dôvody som sa rozhodla v krátkosti Vám sem spísať :))
1. jasným a okamžite znateľným rozdielom sú rozmery. Z1 Compact - 127 x 64,9 x 9,5 mm(137g) a Z3 - 146 × 72 × 7,3 mm(152g). Doposiaľ som taký veľký telefón ako je Z3 nemala, no veľmi rýchlo som si na jej rozmery zvykla... Teraz sa mi Z1 Compact zdá taká úplne maličká :)) Rovnako aj hrúbka Z3 mi bola oveľa viac sympatickejšia ako tá pri Z1.
Tlačidlo pre vypnutie a zapnutie, ktoré vidíte na fotografii vyššie je u Z3 vymyslené lepšie, pretože ho už neohraničuje ďalší "krúžok", a teda sa lepšie používalo, pričom pri Z1 treba zatlačiť trošku viac, aby sa uviedlo "do pohybu". V podstate to platí o všetkých týchto bočných tlačidlách, avšak tie som tak často nevyužívala ako práve toto na zapnutie.
Keby sa dalo, každej jednej z Vás by som smartfóny najradšej poukazovala naživo, aby ste si ich mohli aj pochytať :)) Ale dúfam, že som to ako-tak dobre nafotila, takže rozdiely budú viditeľné... 
Z3 je lepšia aj čo sa kvality zvuku týka. Často som totiž brušákovala pri počúvaní YT cez slúchadlá, a teda zostala som v nemom úžase čo trojka dokáže - perfektná basy, hĺbky proste všetko frčalo na jednotku s dvoma hviezdičkami!!! Dokonca tam bola možnosť nastavenia pre konkrétne slúchadlá, ktoré si pripojíte - úplna parádička.
Možno si už tie všímavejšie z Vás stihli všimnúť kvalitu obrazoviek. Zatiaľ čo Z3 nie je čo vytknúť, u Z1 to tak bielo zďaleka nevyzerá... Rovnako aj na týchto fotkách fotených naraz určite badáte rozdiely... Vľavo to vyzerá, akoby bol použitý sépiový efekt, pričom boli obe fotky fotené pri tých najzákladnejších funkciách. A tá veľkosť fotiek... Napravo krásne po celom displeji, naľavo je fotka o dosť menšia.

To by bolo tak v skratke všetko - na záver by som však rada dodala, že touto porovnávačkou určite netvrdím, že je Z1 Compact zlý smartfón ani nič podobné, prosto je len na Vás, ktorý Vás zaujme viac - ja som sa len snažila spísať zopár rozdielov, ktoré som spozorovala, a teda jasným víťazom je pre mňa SONY XPERIA Z3! :)) Ktorý by ste brali z týchto konkrétnych dvoch Vy???

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára