5. 3. 2015

YVES ROCHER po prvýkrát... :)

Konečne som aj ja vyskúšala niečo od Yves Rocher! A dokonca somnou testovala aj mamina - sérum na tvár. Zvyšné dva produkty som si vzala do oprát ja :) Pamätám si ešte na strednej škole jedna spolužiačka nosievala do školy katalóg, ale vtedy ma to ešte ako neblogerku nejako nebralo, takže som si ani nikdy nič neobjednala... A teraz ani neviem ako, stále to funguje na báze katalógov alebo si objednávate z netu či chodíte do kamennej predajne?
Najviac ma asi zaujala paletka očných tieňov, takže tou by som aj začala. Má úžasné dozlata ladené balenie, ktoré nemá jedinú chybičku. Taktiež dnu možno nájsť poriadne veľké zrkadlo, takže aj behom ciest a teda rýchleho líčenia sa, máte o pohodlie postarané... Tieto paletky sú dostupné spolu v 6-tich farebných kombináciách, z ktorých sa mi páčia niektoré viac ako tieto moje, ale dá sa s nimi aj tak celkom dobre vyhrať a vytvoriť pekné líčenie. Veď viete, že som skôr na hnedé či zlaté farbičky na oči :))
Pracovať s tieňmi je možné na sucho i na mokro, ja som však zástanca klasiky, a v tomto prípade intenzita vôbec nesklamala! Dokonca na fotografiách ich budete môcť vidieť bez použitia podkladovej bázy. Výdrž je rovnako slušná. Ja si zvyknem pred líčením prepúdrovať púdrom celé viečka aj mihalničky, aby som ich odmastila a aj vďaka tomu je výdrž u mňa na dobrej úrovni. Ak ste ešte neskúsili - odporúčam :))
Paletka obsahuje tiež 2 obojstranné penové aplikátory, avšak už som zvyknutá na klasické štetce, takže vždy používam tie... A na zadnej strane nachádzame aj typ, ako tiene nanášať - samozrejme je len na fantázii každej jednej z nás, takže kombinácie si možno vytvárať kadejaké...

Čo poviete aj sa mi celkom hodia či nie? :) Aspoň nejaká zmena vo farebnom stereotype...
Pomaličky môžeme prejsť k telovému mlieku s vôňou zeleného čaju, ktorý - ako je už u mňa známe skončil ako krém na ruky :)) Ale pravdaže párkrát som sa premohla a skúsila ho aj na telo, a nemám žiadne výhrady. Na môj normálny typ pokožky stačil a dostatočne ju hydratoval.
Nakoľko však telovým mliekam neholdujem, výborne mi slúži ako krém na ruky, ktoré si toho za posledné týždne prežili až-až... Všimla som si, že aj maminka ho využíva, dokonca aj po kúpeli, a tá si tiež pochvaľuje. Pekne prevonia pokožku, pretože okrem zeleného čaju z neho cítiť aj jemnú citrusovú vôňu a to my dve teda môžeme veľmi :))
Konzistencia je veľmi ľahučká a svieža, rýchlo sa vpíja do pokožky a zanecháva ju nielen voňavú, ale aj príjemne hydratovanú. Tieto mlieka sú však dostupné v rôznych vôňach, takže je zaiste z čoho vyberať...
Posledným produktom, ktorý si vzala do parády mamina je tento protivráskový krém. Mamina to s kozmetikou odjakživa nejako extra nepreháňa, no denný a nočný krém je samozrejmosťou, a bez nich by hádam ani nedokázala zaspať... Aj keď sa však pravidelne natiera, nie je to ono - starnutie pokožky nezastavíme, no aspoň ho môžeme o kúsok spomaliť... 
Tento krém má za úlohu pleť počas dňa rozjasniť, vyhladiť a zjemniť, čo si myslím, že spĺňa. Má veľmi peknú vôňu, ale najhlavnejšie sú pravdaže účinky :)) Mamina nemá žiadne výhrady, a keďže sa už veľmi ani nemaľuje, rozjasňujúci krém podľa mňa nie je teda vôbec na zahodenie! Mnohé už iste viete, že má suchý typ pleti, takže potrebuje dobre premasťujúci a výživný krém, a s týmto je naozaj spokojná. 
Takže prvá skúsenosť dopadla pozitívne, a preto by som Vás chcela poprosiť o tipy na produkty, ktoré sa oplatí vyskúšať tiež :))

4 komentáre:

  1. ta paletka je dokonala nikdy mi tiene nevydržali na očiach cely den a to nepouživam ja žiadne podjladove bazy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné produkty, značku Yves Rocher mám moc ráda a nakupuji ji v kamenných prodejnách. Ve Zlíně máme naštěstí rovnou dvě :)

    Giveaway - I love... Cosmetics :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja YR moc nemusím, pre hneď niekoľko negatívnych skúseností, ale priateľova mamina tam nakupuje dosť často a niektoré veci z telovej kozmetiky, ktoré som u nich skúšala boli super.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yves rocher je môj favorit čo sa týka balzamov na pery, sprcháčov a šampónov :)

    OdpovedaťOdstrániť