2. 3. 2015

Oživme spolu odtieň našich bledých nožičiek, ktoré verím už čoskoro budeme môcť ukázať aj v kraťaskách či v sukni... :)

Prípravok som prvýkrát vyskúšala ešte niekedy v minulom roku, preto je na čase niečo o ňom napísať :)) Tónovací sprej na nohy od Sally Hansen je v podstate ľahký make-up, ktoré dokáže zamaskovať viditeľné žilky, pehy, modriny či iné drobné nedokonalosti. Mňa trápia najmä strie na lýtkach, takže práve vďaka tomuto spreju som mohla byť ako tak v kľude, avšak je pravda, že odtieň by mi kľudne postačil ten najbledší(LIGHT GLOW)... Tento, ktorý som mala ja je stredný(MEDIUM GLOW), a je ešte jeden najtmavší(TAN GLOW). 
Neviem, či zvyknete podobné produkty používať, no určite vždy doporučujem - pre istotu, spraviť si pred aplikáciou poriadny peeling, aby sme predišli akýmkoľvek nežiaducim fľakom. Značka však nesklamala ani v tomto smere, a zloženie je skutočne kvalitné a sprej sa aplikuje rovnomerne bez fľakov či čmúh. Sprejová forma je podľa mňa tá najpohodlnejšia...
Farebne je fakt dosť rozdielny od pokožky, no pri použití menšieho množstva a dokonalého rozotretia je efekt na výbornú. Na fotografiách som množstvom nešetrila, aby bolo aj niečo vidieť, keďže foťák toho veľa "požerie". 
Nie je to však len taký "ledajaký" sprej. Vďaka obsahu vitamínu K a výťažkov z morských rias poskytuje navyše hydratáciu, ktorá sa prejavuje v dokonale hladkej a jemnej pokožke. Čo je však najviac super, je vodeodolný, čo môžem len povrdiť. Ak by Vás napríklad zastihol príjemný letný dážď, nemusíte sa obávať, že by Vám tento make-up stekal po nohách spolu s kvapkami dažďa - mám to odskúšané :)) Zmyť sa dá jedine aj s použitím sprchového gélu či peny do kúpeľa - čistou vodou určite nie! Skúšali ste ho už aj Vy?

7 komentárov:

  1. Neskúšala ale videla som ho včera v jednom videu a zaujal ma, kedže sa mi veľmi zle cez keto opaľujú nohy :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc na samoopalováky nejsem, asi si počkám na sluníčko :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to nie je samoopaľovák, iba tónovací sprej :)

      Odstrániť
  3. ach jo, toto ma láka už dlhšiu dobu, ale furt sa neviem rozkývať... som asi lenivá na aplikáciu :)))
    EOS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niečo takéto vidím prvýkrát .. :) ale je to super, napríklad mne by sa to hodilo, na nohy neviem chytiť farbu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám ho odskúšaný, a môžem potvrdiť je to super vecička, hlavne v lete do sandálok a pre ti ktoré nemusia pančušky. A najnovšie sa dá kúpiť aj v tube, čo sa mi oproti spreju zdá výhodnejšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť